[img]http://i53.tinypic.com/mlmjac.jpg[/img]
Du finner også en direktelink til skjemaet under "Linker" på forumforsidens venstre kolonne:

Åssen i gamperæva får du d til?! Jeg føler jeg har kjørt så ofte som det har latt seg gjøre å du ser jo hvor lite jeg har kjørt... åsså har jeg ikke fått inntrykk av at du har vært å kjørt så mye, men det har du jo da tydeligvisAJ skrev:Om jeg ikke har foregnet med helt på jordet så ble det jammen sånn ca. 16000 km fordelt på Yamaha TDM 900 (2006 mod) og Triumph Tiger 1050 SE (2010 mod) i 2010
Du har kjørt 3 ganger mer enn megcbrdama skrev:I fjor klarte jeg å få til sånn ca 23000 kilometer og skjemaet til NMCU er allerede besvart.
Håper på å få til minst like mye i år, helst enda flere
Nytt år, nye muligheter DexterDexter skrev:Du har kjørt 3 ganger mer enn megcbrdama skrev:I fjor klarte jeg å få til sånn ca 23000 kilometer og skjemaet til NMCU er allerede besvart.
Håper på å få til minst like mye i år, helst enda flere
Hvordan blir det da i år, når du kan sette MC'n på henger. Det blir ikke mange km av det...Dexter skrev:Åssen i gamperæva får du d til?! Jeg føler jeg har kjørt så ofte som det har latt seg gjøre å du ser jo hvor lite jeg har kjørt... åsså har jeg ikke fått inntrykk av at du har vært å kjørt så mye, men det har du jo da tydeligvisAJ skrev:Om jeg ikke har foregnet med helt på jordet så ble det jammen sånn ca. 16000 km fordelt på Yamaha TDM 900 (2006 mod) og Triumph Tiger 1050 SE (2010 mod) i 2010
Nå har jeg jo mulighet til å kjøre mer på den måten at den nå kan være med på turer den ellers ikke ville vært med påGodtvoksen skrev:Hvordan blir det da i år, når du kan sette MC'n på henger. Det blir ikke mange km av det...Dexter skrev:Åssen i gamperæva får du d til?! Jeg føler jeg har kjørt så ofte som det har latt seg gjøre å du ser jo hvor lite jeg har kjørt... åsså har jeg ikke fått inntrykk av at du har vært å kjørt så mye, men det har du jo da tydeligvisAJ skrev:Om jeg ikke har foregnet med helt på jordet så ble det jammen sånn ca. 16000 km fordelt på Yamaha TDM 900 (2006 mod) og Triumph Tiger 1050 SE (2010 mod) i 2010Vel, ...ikke helt sant. Selv kjørte jeg ca 11000 km fordelt på Shadow og VTX.
Bare....Gammelgutt skrev:Jeg klarte bare 3300 mil.