Nyttig "kjøkkenutstyr"!
-
- Motorsykkelen din: x
Nyttig "kjøkkenutstyr"!
Dette er et must også for mc-entustiaster
http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10020597" onclick="window.open(this.href);return false;

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Nyttig "kjøkkenutstyr"!
Kjøpte noen lure greier selv for et par år siden - fra websidene til FrP, av alle steder
Nettopp fordi det vaer der jeg fant akkruat hva jeg var ute etter, nemlig dette kjøkkenredsksapet, flott å ha med på tur
;) :

Nettopp fordi det vaer der jeg fant akkruat hva jeg var ute etter, nemlig dette kjøkkenredsksapet, flott å ha med på tur

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Husk att Frp er for folk flest , også deg AJ . All reklame er god reklame 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Redskapet fungerer aldeles utmerket i hvert fallTysnes skrev:Husk att Frp er for folk flest , også deg AJ . All reklame er god reklame

Og som man ser av bildene så har jeg ikke anstrengt meg for å fjerne FrP logoen... :-)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.