Tenkte muligens å kjøpe ei slik ei på Lillestrømmessa.

Fant ingen erfaringer på forumet, men mulig jeg ikke har lett godt nok.
http://www.norskmotorimport.no/main.php ... PNO=294671" onclick="window.open(this.href);return false;
Ingen riper på TDM tanken i løpet av de tre årene jeg brukte tankveska på den. Og grunnen er nok like enkel som den er genial; veska er nemlig ikke berøring med tanken, kun tanklokket.MaxTron skrev:Imponerende mengde tekniske løsninger på den SW Motech veska!!
Nå er ikke denne montasjen mulig for mæ, vist æ ikke sveise inn ett "dummy-tanklokk" i mitt "dummy-tankdeksel", men det forbauser mæ vist ikke dette etter hvert kommer til å lage riper..??!!
Huff...nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet, med tanke på den enda flottere tanken som er på TDMSvein2 skrev:(KLIPPET)Årsaken er at denne kommer til å sitte på sykkelen nesten hele tida,
så da vil jeg heller ha det på passasjersetet, der det aldri sitter noen, enn å ha det
på den fantastisk stilfulle tanken på Transalp`n min. (KLIPPET)
Vil ikke vedde noe på det, har noe utstyr liggende (mer eller mindre brukt) ja.Globe skrev:
..selv om jeg tror du kommer med tankveske i tilegg, i løpet av sesongen 2011
Vet ikke helt hvordan stroppene går, men man må nok være obs på det.ZZR-Tom skrev:Er det stropper som går under stussen? Ville i så tilfelle lagt noke som beskytter lakken der stroppene går, stroppen beveger seg uansett kor stramt det er og vill etter litt bruk vise tegn etter seg.
Hadde Whoppa på forrige sykkel. (Triumph Daytona 955) Var storfornøyd med den hvertfall. Lettvint med at glidelåsene til å feste den bare kunne vippes inn under setet når veska ikke var i bruk.ZZR-Tom skrev: En bekjent har Bagster whoopa tailbag men den ser ut til å vere tatt ut av produksjonen.