Er en hyggelig utvikling, ja
Takket være et stort antall positive, kunnskapsrike og aktive medlemmer :=D>
De siste timene har over 100 medlemmer vært pålogget av en total medlemsmasse på 991. Det må vi si er meget bra og svært lovende for utviklingen framover
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
MEN, jeg syns flere av medlemmene burde være mer aktive en kjapp titt på "statistikken viser at det bare er 77 medlemer som har postet mer enn 100 ganger, 123 medlemmer har mellom 15 og 100 posteringer, OG ca 400 medlemmer står faktisk med 0 innlegg
Så her er rom for større aktivitet gutter og jenter!
Gamle glubben jeg har vert medlemm av har nylig fått seg et "flytende klubb hus"... Dvs de har kjøpt ei gammal ferge som de nå holder på med å bygge om til klubbhus med MC garasje og overnatting.
Når alt er på stell der, tenkte jeg at jeg skulle drive på med litt aktiv rekrutering der
Artic... slik vil det alltid være med foras dessverre...
De fora jeg driver å administrerer pleier jeg alltid å rydde opp i gjenvlig... Brukere som ikke har vert innlogget på over et år blir sletta uten varsel.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom