Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans!

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans!

Legg inn av Globe »

Etter å ha vært i kontakt med RSMotor.no under MC-messa, har jeg nå mottatt et tilbud som er gitt medlemmer her ved mcsiden.no. TIlbudet er gitt via selskapet direkte, så vi ved mcsiden.no har ikke noe med bestillinger og/eller leveranse av produktene deres å gjøre. VI har heller ingen erfaring med selskapet hva gjelder dette!

Det er jo alltid hyggelig å kunne presentere slike tilbud, så vi takker RSMotor for det, og ønsker gjerne at de av dere som gjør kjøp via dem, melder her i tråden hva gjelder erfaringer som blir gjort.

HER ER TILBUDET MOTTATT FRA RSMotor.no:

Vi har gleden av å tilby MCsidens medlemmer følgende priser på våre produkter;

Motolug
  • -Single, for frakt av 1 stk motorsykkel, egenvekt 70 kg, maks nyttelast 330kg. Veil.pris Kr. 9900,- MCsiden pris Kr. 8.800,-
  • -Single HD (Heavy Duty), for frakt av 1 stk motorsykkel, egenvekt 85kg, maks nyttelast 400kg. Veil pris Kr. 11.900,-. MCsiden pris Kr. 10.400,-
  • -Twin, for frakt av 2 stk motorsykler, egenvekt 115kg, maks nyttelast 575kg. Veil.pris Kr. 13.900,- MCsiden pris Kr. 12.100,-.
Kevlar Jeans
  • -Sartso Kevlar Jeans, 20% på alle modeller
Slik gjør du ved kjøp:
Alle priser forutsetter kjøp direkte av oss via vår nettbutikk på http://www.rsmotor.no" onclick="window.open(this.href);return false;.
Nick navn og Kode: MCSIDEN må oppgis ved bestilling. Ved betalingsmåte: velg: avtales senere

[img]http://img.skitch.com/20110330-d2n1ba2f ... qhr9k7.jpg[/img]

Godtvoksen

Re: Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans

Legg inn av Godtvoksen »

Veldig bra jobba Globe :thumleft

Jeg ser at det ikke er noen av hengerene som har bremser, hvilket det da ikke er noe alternativ for meg. Da hadde jeg nok helle beholdt den Dexter kjøpte av meg.

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Godtvoksen skrev:Veldig bra jobba Globe :thumleft

Jeg ser at det ikke er noen av hengerene som har bremser, hvilket det da ikke er noe alternativ for meg. Da hadde jeg nok helle beholdt den Dexter kjøpte av meg.
Og den er allerede lånt bort og brukt mere av andre enn meg selv... genial henger til sitt bruk. Synd med bremsene, men noen kompromisser må man inngå av og til.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Globe skrev:
Kevlar Jeans
Slik gjør du ved kjøp:
Alle priser forutsetter kjøp direkte av oss via vår nettbutikk på http://www.rsmotor.no" onclick="window.open(this.href);return false;.
Nick navn og Kode: MCSIDEN må oppgis ved bestilling. Ved betalingsmåte: velg: avtales senere
Og prisen på buksene er?
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev: HER ER TILBUDET MOTTATT FRA RSMotor.no:

Vi har gleden av å tilby MCsidens medlemmer følgende priser på våre produkter;

Motolug
  • -Single, for frakt av 1 stk motorsykkel, egenvekt 70 kg, maks nyttelast 330kg. Veil.pris Kr. 9900,- MCsiden pris Kr. 8.800,-
  • -Single HD (Heavy Duty), for frakt av 1 stk motorsykkel, egenvekt 85kg, maks nyttelast 400kg. Veil pris Kr. 11.900,-. MCsiden pris Kr. 10.400,-
  • -Twin, for frakt av 2 stk motorsykler, egenvekt 115kg, maks nyttelast 575kg. Veil.pris Kr. 13.900,- MCsiden pris Kr. 12.100,-.
Kevlar Jeans
Slik gjør du ved kjøp:
Veldig bra! :thumleft

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

VFRdama skrev:
Globe skrev:
Kevlar Jeans
Slik gjør du ved kjøp:
Og prisen på buksene er?
Ser på nettsidene deres at buksene er satt ned til 1590.-
Betyr det at vi får 20% av dette?
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Steinkastar
Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001

Legg inn av Steinkastar »

VFRdama skrev:
VFRdama skrev:
Globe skrev:
Kevlar Jeans
Slik gjør du ved kjøp:
Og prisen på buksene er?
Ser på nettsidene deres at buksene er satt ned til 1590.-
Betyr det at vi får 20% av dette?
Spent.....
Veritas Aequitas

LUHG

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Legg inn av Kawasaki »

Jeg deler ikke helt begeistringen for dette hengertilbudet fra dem,med unntak av at det var et stilig design. Prismessig syns jeg ikke det var så bra.

Sammenlign med disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... ATEGORY=80" onclick="window.open(this.href);return false;
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Legg inn av RuneMC »

Spørs hva som er viktig.
Hvis det er viktig med en sammenleggbar en for å spare plass, OG MC'en ikke veier mer enn at ekvipasjen tilsammen veier max 300kg så gir det mulighet for å kjøre 80 km/t med ubremset henger. Ellers er max-fart med ubremset henger bare 60 km/t når totalvekten er over 300kg. Syndes sikkert mye mot dette, men da kan også lappen ryke fort, siden det tas utgangspunkt i 60 km/t som høyeste lovlige fart...

Egenvekt på bare 70kg på den single gir tross alt mulighet for å frakte MC på inntil 230kg.

Har man derimot en tyngre MC, så vil det kun være bremset henger som gir anledning til å kjøre i 80 km/t.

P.S. Har p.t. ikke bil med hengerfeste, så det er av akademisk interesse for meg. :mk
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Kawasaki

Legg inn av Kawasaki »

Du har et poeng der Rune,når det gjelder den lille hengeren. Men personlig syns jeg man må ha en dobbel henger,hvis man først kjøper. Den doble med kjørebro i midten kan man faktisk klare å få med seg 3 crossere,feks.
Jeg har en dobbel,den kan ikke pakkes sammen,men den er så lett at jeg setter den på høykant(sidesveis) mot veggen i garasjen,så tar den ikke så stor plass.

Brukeravatar
rerell
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Hur/var är det tänkt att man ska fästa stroppar på hengeren från RSMotor...?

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

rerell skrev:Hur/var är det tänkt att man ska fästa stroppar på hengeren från RSMotor...?
Det har jeg også spurt om...

Kawasaki

Legg inn av Kawasaki »

Dexter skrev:
rerell skrev:Hur/var är det tänkt att man ska fästa stroppar på hengeren från RSMotor...?
Det har jeg også spurt om...

Det er vel ikke så my å lure på,det må bli på tvers på hjulakslingen. Og muligens noe på tverrbolken bak. De har jo stativ som fremhjulet står i også,så dette er nok ikke et problem.

Svensker og nordlendinger :-k :-k :lol

Brukeravatar
Dexter

Legg inn av Dexter »

Nåja... når det gjelder sikring av last så tror jeg det hadde vært greit å ha mer å feste i... skal bl.a. tåle 10G i fartsretningen, så kommer svingene... Har selv hjul-holder på hengeren min og kunne ikke drømt å nøye meg med litt festing foran.

Kawasaki

Legg inn av Kawasaki »

Har du sett hvordan båter fortøyes?

En stropp på hver side fra et punkt lengst mulig fremme på sykkelen,slik at du får visning bak/ned mot festepunktene på hengeren,så har du stroppet den mot fartsretningen :thumleft

Svar