Brokke-Suleskard åpner Fredag 20.05.2011

XRing skrev:Det lar seg rekke som en dagstur, med litt innsats
En noget drøy dag vil jeg si, med 91mil på svingete veier og ferje..
Innsats er ordet... Jeg er vanligvis ute av synk med MC-kjørende venner, så ender opp med å kjøre solo. Da kommer en langt på en dag.Kawasaki skrev:XRing skrev:Det lar seg rekke som en dagstur, med litt innsats
Det vil jeg kalle god innsats,isåfall. Fin rute
Tja,kanskje det hadde vært noeSvolp skrev:Noen fra disktriktet som vil bli med og kjøre en tur over i helga hvis det er vær til det?
Akkurat som meg,altså. Jeg kan finne på å hive meg på moppen etter at kjærringa og ungene er ute av huset om morgenen,og ta meg en god tur mutters alene.Kjøre i mitt eget tempo uten noen andre å tenke på. Men sjelden det blir såpass som 90 mil,da.XRing skrev:Jeg er vanligvis ute av synk med MC-kjørende venner, så ender opp med å kjøre solo. Da kommer en langt på en dag.
Slike turer funker som rene meditasjonen for meg. I uker der jeg ikke har ungene kan jeg finne på å ta et par timers tur etter jobb. Kommer vanligvis hjem mer uthvilt enn da jeg dro, selv om det på ingen måte har gått i luntetempo. Det må ha noe med den totale konsentrasjonen på sykkel og kjøring, og måten man lar inntrykkene som lyder og lukter bare gli forbi. Rekreasjon på høyt nivå.Kawasaki skrev:Jeg kan finne på å hive meg på moppen etter at kjærringa og ungene er ute av huset om morgenen,og ta meg en god tur mutters alene.Kjøre i mitt eget tempo uten noen andre å tenke på. Men sjelden det blir såpass som 90 mil,da.