Bikes n' Babes

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Hehe...nei... :oops: :wink:
ELVIS ETTER HUKOMMELSEN:

aye, one stop honie in the cornie!......................come 3! evry body com hugh! com body lefs a wok! com baby lefs a wok! you newer com a rabbit end you ever frend o mynd! love me bender.. love me dooooo end always with you. thers an old fly. there i missing cole shocago morning a hole in a pole with hes eyes alone in the gekko....in the gekko... therese old ston when the clibe in the morrow brocen with the home in the cid was eyes alone in the gekke....in the gekko. tok du an? den toppa heile driten e....
Bilde

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Hehe, "Elvis etter hukommelsen" var helt underbar. Jag skrattade så tårarna sprutade när jag såg det inslaget på TV. :D

Gjest

Legg inn av Gjest »

NoName skrev:Hehe...nei... :oops: :wink:
ELVIS ETTER HUKOMMELSEN:

aye, one stop honie in the cornie!......................come 3! evry body com hugh! com body lefs a wok! com baby lefs a wok! you newer com a rabbit end you ever frend o mynd! love me bender.. love me dooooo end always with you. thers an old fly. there i missing cole shocago morning a hole in a pole with hes eyes alone in the gekko....in the gekko... therese old ston when the clibe in the morrow brocen with the home in the cid was eyes alone in the gekke....in the gekko. tok du an? den toppa heile driten e....
UTROLIG BRA ! Bilde

Gjest

Legg inn av Gjest »

NoName skrev:Hehe...nei... :oops: :wink:
ELVIS ETTER HUKOMMELSEN:

aye, one stop honie in the cornie!......................come 3! evry body com hugh! com body lefs a wok! com baby lefs a wok! you newer com a rabbit end you ever frend o mynd! love me bender.. love me dooooo end always with you. thers an old fly. there i missing cole shocago morning a hole in a pole with hes eyes alone in the gekko....in the gekko... therese old ston when the clibe in the morrow brocen with the home in the cid was eyes alone in the gekke....in the gekko. tok du an? den toppa heile driten e....
Dette blir jo litt off topic, men... ring dette nummeret og hør den FETESTE telefonsvareren noensinne!

Ring 93 46 21 51, det er telefonsvareren til et transportfirma i Stavanger. :lol:

Jeg lo så jeg grein!

Gjest

Legg inn av Gjest »

Faen a. Jeg vil ha. Eller hvertfall bare få tillatelse til å ta på, bare det hadde gitt meg værste ereksjonen :D

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Anonymous skrev:**** a. Jeg vil ha. Eller hvertfall bare få tillatelse til å ta på, bare det hadde gitt meg værste ereksjonen :D
Var min forresten, glemte logge meg inn. Men h***** deilig bike, og fy f*** for et bakdekk det var på den.

Gjest

Legg inn av Gjest »

D_Demon skrev:
Anonymous skrev:F*** a. Jeg vil ha. Eller hvertfall bare få tillatelse til å ta på, bare det hadde gitt meg værste ereksjonen :D
Var min forresten, glemte logge meg inn. Men helvete deilig bike, og fy f*** for et bakdekk det var på den.
Var stor plakat: Vennligst IKKE rør ;)

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Kje skuffa over sånne plakater da, hater de :evil:

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Hehe.. sikle etter den dama der,ja.. Ho er vel muligens litt for stor til den sykkelen? :roll: Men dæven å pen ho var!
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Rockeren skrev:Hehe.. sikle etter den dama der,ja.. Ho er vel muligens litt for stor til den sykkelen? :roll: Men dæven å pen ho var!

Bilde

Klikk
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Gjest

Legg inn av Gjest »

HA HA HA!

Den var pinadø genial Indian!

ROFLAO! :lol:

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Hehe.. **** *** *** ****! :shock: Den var f*** meg stor! Stakkars sykkel, kan ikke ha det godt med en sånn vekt..
Huff! :lol:

Øhh.. ROFLAO? Rolling On Floor Laughing.....? Enda noe jeg ikke har fått med meg? :roll: Sukk....
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

Gjest

Legg inn av Gjest »

Rockeren skrev:Øhh.. ROFLAO? Rolling On Floor Laughing.....? Enda noe jeg ikke har fått med meg? :roll: Sukk....
ROFLAO= Rolling On the Floor Laughing my Ass Off

:lol:

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Akkurat ja.. da vet jeg det.. Den må jeg bruke,den var egentlig ganske bra...
:lol:
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Rockeren skrev:Hehe.. sikle etter den dama der,ja.. Ho er vel muligens litt for stor til den sykkelen? :roll: Men dæven å pen ho var!
Det må jeg si Rockeren. Du har god smak.... :shock: Alle mennesker har hver sin smak. noen liker dem slanke mens andre liker dem noe fyldig med mer å ta på. :mrgreen:
Et bevis på at du ser etter indre kvaliteter, Rockeren. kjærligheten kommer innenfra. 8)
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar