Du MÅ prøve de, for å finne ut om det er DIN sykkel! Men de er helt greie valg alle sammen.
Har selv en -99 Bandit 600, og det er en strålende nybegynnersykkel! Den er fleksibel(rekkefirer) og snill, men likevel mer en sprek nok til å kjenne litt på adrenalinet...
SV 650 har jeg bare lest om, men den skal vist være svært underholdende, med en veldig bra motor! Men helt uaktuell for meg, da sittestillingen(mer foroverlent) er inkompatibel med min krop!
Synd egentlig, syns de er dritkule!
Honda CB 500 er vel nærmest skuddsikker! Hadde den som kjøreskolesykkel, og den er veldig lettkjørt, om en ikke så fleksibel med sin rekke twin(2 sylindret rekkemotor, eller rekketoer, o.s.v), som med en rekkefirer. Men dette er nok aller mest en smakssak. :-)
Kawa ER5 har jeg aldri vært borti, blir vel omtrent som CB 500 vil jeg tro.
Er jo flere ting å tenke på, sånn som serviceintervaller, og utgifter, og om du kan/vil gjøre slikt selv.
Kan jo neves at Banditen har relativt korte serviceintervaller, men er til gjengjeld ganske lettmekka(selv jeg har klart å gjøre mye sjøl!

)
Hvordan de andre er vet jeg ikke, men vil tro de er "gjennomsnittlig" greie å mekke på...