Ønsker deg lykke til - det beste rådet jeg har til deg som skal ut i lære - gjør de tingene læremesteren din hater å gjøre med glede. Du vil i begynnelsen få drittjobbene fordi læreren hater å gjøre disse, han vil skru og fikse. Vask deler, rydd og fei - da vil han sette stor pris på at du er i nærheten hans og øse lærdom over på deg, så sant han er av rett støpning og en god læremester. Husk at alle drittjobbene du blir satt til nå blir det din tur til å overlate til læregutten om noen år :)JK95 skrev:Da ble det jaggu to uker hos Triumph og Yamaha-forhandler Ride A/S i Trondheim.Kan nesten ikke vente på at uke 5 skal komme
Grattis med plassJK95 skrev:Da ble det jaggu to uker hos Triumph og Yamaha-forhandler Ride A/S i Trondheim.Kan nesten ikke vente på at uke 5 skal komme
Jo takk :-) Om jeg endelig lærer meg å bare i det hele tatt polere en motorsykkel, så kan jeg kansje gjøre Comet'n min litt shiny til sommersGlobe skrev:Grattis med plassJK95 skrev:Da ble det jaggu to uker hos Triumph og Yamaha-forhandler Ride A/S i Trondheim.Kan nesten ikke vente på at uke 5 skal komme
I og med at du skal være ved Ride A/S her i Trondheim regner jeg med at du blir å skru masse på Triumph og polere og "shine" mye på Yamaha
![]()
Lykke til!