Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

Trenger deres ærlige mening om jeg skal bytte til carbon kjedekasse og hugger, eller evt. kun en av delene? :-k

Kjedekassen er ikke like mørk svart etter ALL den solen i fjor sommer samt noen riper, så det er grunnen til at jeg skal bytte.
Har ikke lagt i fra meg å erstatte den med en original del igjen men klarer ikke å bestemme meg, derfor spør jeg dere :D

Originale huggeren bak er like fin, men tenkte kanskje det ville bli fint med carbon da kjedekassen også kanskje blir byttet i det.

Sånn ellers kjører jeg en clean look på sykkelen. Dette er den hvite utgaven med litt grått og blått. Har akrapovic hel anlegg hvor
opphenget til eksosen er i carbon, samt ende stussen på potta. Derfor jeg tenkte carbon kunne være et alternativ.

Blir så mye frem å tilbake at jeg blir gal ](*,)

Så takk for all seriøs tilbakemelding, om det så er :[-X eller :\m/: så tar jeg alt!

Mvh

Steffen
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Mysterion »

skal skal skal!!!! carbon er sexy!!!
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

Mysterion skrev:skal skal skal!!!! carbon er sexy!!!
Notert ned på pluss siden i min T spalte :D Takk for innspillet. Lurer på å legge ut noen bilder så folk kan få sett hvordan det ser ut nå, og hvordan carbon delene er formet. (Litt forskjell fra det originale).
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av TBI81 »

Har du lyst har du lov. Carbon er alltid bra så hvorfor ikke?

Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

TBI81 skrev:Har du lyst har du lov. Carbon er alltid bra så hvorfor ikke?
Jo, enig med deg. Er vel kun prisen som stopper meg i å bare kjøpe, for å prøve :knegg
Også er det at sykkelen er veldig clean i utseendet originalt, så jeg vil ikke tukle med det for mye. (må få lagt ut bilde, så dere kan se selv.)
Den har svart motorblokk, ramme osv, mens kåpa og felger er hvite. Lurer på om jeg kan ødelegge "balansen" mellom mørkt og lyst med litt carbon baki der.
Blir jo ikke noe mer carbon enn det jeg har nevnt. So many questions...

Men jeg :skriver meg ned folks meninger, så ser vi hva utfallet blir tilslutt. Må jo bestemme meg snart, våren har dratt en liten "luremus" allerede og vist oss
bar asfalt med masse plussgrader. For å så dra på seg skjørtet og skylde på mens. (dette tilfellet snø ;e )
Så tida renner/smelter bort snart... :lol Tog du han? :lol

Nei, nå må jeg slutte. Kjenner pms`en får meg til å fåå ryknninnnger ii gassss handaaa :lol
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av TBI81 »

Gixxer ungen84 skrev:
TBI81 skrev:Har du lyst har du lov. Carbon er alltid bra så hvorfor ikke?
Jo, enig med deg. Er vel kun prisen som stopper meg i å bare kjøpe, for å prøve :knegg
Også er det at sykkelen er veldig clean i utseendet originalt, så jeg vil ikke tukle med det for mye. (må få lagt ut bilde, så dere kan se selv.)
Den har svart motorblokk, ramme osv, mens kåpa og felger er hvite. Lurer på om jeg kan ødelegge "balansen" mellom mørkt og lyst med litt carbon baki der.
Blir jo ikke noe mer carbon enn det jeg har nevnt. So many questions...

Men jeg :skriver meg ned folks meninger, så ser vi hva utfallet blir tilslutt. Må jo bestemme meg snart, våren har dratt en liten "luremus" allerede og vist oss
bar asfalt med masse plussgrader. For å så dra på seg skjørtet og skylde på mens. (dette tilfellet snø ;e )
Så tida renner/smelter bort snart... :lol Tog du han? :lol

Nei, nå må jeg slutte. Kjenner pms`en får meg til å fåå ryknninnnger ii gassss handaaa :lol
I mine øyne ødelegger carbon aldri. Uansett. Spørsmålet er jo bare om du føler at du trenger det NOK. Hvor forfengelig ønsker du å være :P

Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

TBI81 skrev:
Gixxer ungen84 skrev:
TBI81 skrev:Har du lyst har du lov. Carbon er alltid bra så hvorfor ikke?
Jo, enig med deg. Er vel kun prisen som stopper meg i å bare kjøpe, for å prøve :knegg
Også er det at sykkelen er veldig clean i utseendet originalt, så jeg vil ikke tukle med det for mye. (må få lagt ut bilde, så dere kan se selv.)
Den har svart motorblokk, ramme osv, mens kåpa og felger er hvite. Lurer på om jeg kan ødelegge "balansen" mellom mørkt og lyst med litt carbon baki der.
Blir jo ikke noe mer carbon enn det jeg har nevnt. So many questions...

Men jeg :skriver meg ned folks meninger, så ser vi hva utfallet blir tilslutt. Må jo bestemme meg snart, våren har dratt en liten "luremus" allerede og vist oss
bar asfalt med masse plussgrader. For å så dra på seg skjørtet og skylde på mens. (dette tilfellet snø ;e )
Så tida renner/smelter bort snart... :lol Tog du han? :lol

Nei, nå må jeg slutte. Kjenner pms`en får meg til å fåå ryknninnnger ii gassss handaaa :lol
I mine øyne ødelegger carbon aldri. Uansett. Spørsmålet er jo bare om du føler at du trenger det NOK. Hvor forfengelig ønsker du å være :P
He he, du skreiv akkurat alle problemstillingene mine :D
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Mysterion »

carbon er dyrt... men gjør sykkelen.... hvorfor så lite? framskjerm. rammebeskyttere etc? :D legg ut bilder da ...
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Kris
Innlegg: 124
Registrert: 10 aug 2010, 12:42
Motorsykkelen din: Triumph Daytona 675
Sted: Vikersund

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Kris »

TBI81 skrev:Hvor forfengelig ønsker du å være :P
Tja du kan jo spørre han hvorfor han brukte gummi fornyer på ramma.... :moi: :lol

Brukeravatar
Kris
Innlegg: 124
Registrert: 10 aug 2010, 12:42
Motorsykkelen din: Triumph Daytona 675
Sted: Vikersund

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Kris »

Men på din sykkel mener jeg kasse og hugger er nok, forskjermen din burde du beholde hvit, IMHO :)

Pictures!!

Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

Kris skrev:
TBI81 skrev:Hvor forfengelig ønsker du å være :P
Tja du kan jo spørre han hvorfor han brukte gummi fornyer på ramma.... :moi: :lol

Fordi jeg gnikka på hugger`n med plastfornyer til jeg fikk krampe og jeg hadde et stort pms anfall :knegg
Når jeg da kom borti ramma og den blei blank...... Oh boy oh boy oh boy.. Da var det samme f.. hva jeg hadde på kluten.
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

Brukeravatar
Kris
Innlegg: 124
Registrert: 10 aug 2010, 12:42
Motorsykkelen din: Triumph Daytona 675
Sted: Vikersund

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Kris »

Ungens gsxr

Bilde

Bilde

Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

Mysterion skrev:carbon er dyrt... men gjør sykkelen.... hvorfor så lite? framskjerm. rammebeskyttere etc? :D legg ut bilder da ...
Bilder på plass. Litt dårlig, men det eneste jeg hadde på jobb pc`n... Ja, jeg er faktisk på jobb :moi:
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Svolp »

Jeg hadde samme "problemstilling" når jeg skulle kjøpe hugger med kjedekasse til min zzr. Jeg syntes lakkerte flater er veldig pent, spessielt sort. Valgte til slutt sort hugger til min grønne sykkel og ble veldig fornøyd.
Skal en ha karbon syntes jeg det blir både bedre og penere og ha det litt gjennomført på hele sykkel. If u get what I mean!

Skulle jeg hatt karbon hugger følte jeg også at jeg måtte ha byttet ut de sorte sidedeksla mine men smak og behag :prf
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Gixxer ungen84
Innlegg: 9
Registrert: 24 feb 2012, 22:09
Motorsykkelen din: Suzuki gsx r600 k8

Re: Skal, skal ikke....? Carbon deler på 2008 gsx r600

Legg inn av Gixxer ungen84 »

Svolp skrev:Jeg hadde samme "problemstilling" når jeg skulle kjøpe hugger med kjedekasse til min zzr. Jeg syntes lakkerte flater er veldig pent, spessielt sort. Valgte til slutt sort hugger til min grønne sykkel og ble veldig fornøyd.
Skal en ha karbon syntes jeg det blir både bedre og penere og ha det litt gjennomført på hele sykkel. If u get what I mean!

Skulle jeg hatt karbon hugger følte jeg også at jeg måtte ha byttet ut de sorte sidedeksla mine men smak og behag :prf
Takk for din mening. Skjønner hva du mener med de side dekslene.
For se hva det kommer på totalt på Ebay da. :-k
Hva betyr 2. gir, 8000 omdr. + klutsj? MORRO!!!

Svar