Ja så kom jeg meg på Trollrally i år, og det for første gang. Hadde været med meg denne helgen. Turen fra Svelvik til Fyresdal ca. 26 mil, var en egen opplevelse. Kjørte innaskjærs.
Turen gikk via Vittingfoss, langs Lågen. Siljan og Skien. Så gikk det ned til Porsgrunn og videre inn mot Drangedal via R356. Ja fikk sett raketten til Storbukås...SPUTNIK også..

Så gikk turen videre over Gautefall. Ikke overalt det er smale svingete veier. Her over Gautefall var det en skjelden lang og rett strekke.

Videre mot Tveitsund var det en god del mere svingete vei. Stakk innom Nissedal, bare sånn for og ha vært der.
Så var det bare å ta inn på R355 opp mot Fyresdal. En flott tur med varierte kjøreforhold. Veien opp mot Fyresdal var vel ikke av den beste jeg har kjørt. Mange humper og dumper, langsgående sprekker, så det var bare og ta det rolig.
Naturen her er bare en opplevels.
Turen opp dalen går bare en vei og det opp i høyden. Man kommer så høyt at man er over tregrensen. Det var bare blankskurt fjell som var over meg.
På toppen var det en fantastisk utsikt over Fyresdalsvannet

Vel framme fikk jeg slått leir i skogen. Det er ikke alltid så lett å finne seg plass, eller hvor man skal legge seg når man kommer på et nytt treff. Heldigvis hadde en kolega av meg kommet litt før meg og hadde etablert camp. Her fikk jeg innpass, fikk satt opp teltet og parkert Shadowen.

Så var det tid for sosialt sammvær..........

En helg å rusle rund blant en masse gærne entusiaster er noe jeg liker. Treffer masse nye mennesker. (Men ikke de jeg egentlig skulle treffe). Målet for turen er vel kjent her i forumet, men det målet nådde ikke jeg. Men gøy var det lell.
Det var blant annet brann her og utrykking....Noe for Firemann...

Vinterredskap i bruk på sommeren, og så på vannet gitt.....

Ikke alle kom seg over....

Flere konkuranser var det også som en kunne la seg underholdes av. Her fra motorkast-konkuransen

Hvis været holder, så er jeg på Trollrallyet til neste år også. For de som ikke har vært der, vil jeg anbefale å ta en tur. Treffet ligger nede ved et vann i en trang dal. Veiene i Telemark er en opplevelse og kjøre på. Om du ikke tar turen på Trollrallyet, ta en kjøretur inn i landet vårt og en tur i Telemark. Her er det masse flotte veier og cruse på.