Oppkjøring i mårra!
-
- Innlegg: 10
- Registrert: 20 nov 2011, 20:45
- Motorsykkelen din: honda rebel
Oppkjøring i mårra!
Har oppkjøring i mårra, noen som har tips og råd til meg? :) Hva jeg kan kan vente meg og være forberedt på? :)
- poulet_cavalier
- Innlegg: 1272
- Registrert: 25 feb 2012, 21:55
- Motorsykkelen din: R1200GS
- Bosted: Asker
Re: Oppkjøring i mårra!
Husk dagligkontroll og aldri gi opp selv om det blir litt knot.
Det er en stor fordel om du kan varme opp på kjøregårdsøvelsene på stedet en time før sammen med kjørelærer. Å ta krypkjøringen "kald" er tøft.
Og husk - om kjørelæreren mener du er klar så er du det. Det går som regel greit.
Det er en stor fordel om du kan varme opp på kjøregårdsøvelsene på stedet en time før sammen med kjørelærer. Å ta krypkjøringen "kald" er tøft.
Og husk - om kjørelæreren mener du er klar så er du det. Det går som regel greit.
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras
-
- Innlegg: 193
- Registrert: 29 mar 2011, 16:47
- Motorsykkelen din: Honda NTV 650 Revere 1991
- Bosted: Bergen
Re: Oppkjøring i mårra!
Tror ikke det er så mye du ikke allerede vet når du er kommet så langt. Som nevnt ville ikke kjørelæreren bestilt oppkjøring til deg om han ikke mente du var klar. Da jeg kjørte opp dro vi ut til banen i god tid, slik at vi fikk øvd på alt opptil flere ganger. Hvis sensor kjører etter på egen sykkel, vil forskjellen fra vanlig kjøretime være at du ikke har toveis kommunikasjon, og du må selv følge med i speilene på at sensor ikke har mistet deg. Dette vil du uansett bli brifet om før du legger i vei.
Jeg strøk første gangen, og det som tok meg var nok at jeg ble så overrasket over hvor knirkefritt det gikk at jeg lot lettelsen ta overhånd. Ikke gjør det før sensor har krysset av i riktig rute. Lykke til!
Jeg strøk første gangen, og det som tok meg var nok at jeg ble så overrasket over hvor knirkefritt det gikk at jeg lot lettelsen ta overhånd. Ikke gjør det før sensor har krysset av i riktig rute. Lykke til!
Re: Oppkjøring i mårra!
Gjør unna betaling for sensor/oppkjøring tidlig så du ikke søler bort tid på det som du kunne brukt med kjørelærer på oppvarming. (Sensor skal ha kvitteringen).
Ellers gjelder det at det meste klaffer, men når det gjelder kjøregården så trenger ikke en liten feil være utslagsgivende om helhetsinntrykket er godt.
I trafikk er det alle trafikkregler som gjelder - kan være lett å overse skilt etc, men ellers går det mye på kjøreferdigheter (rundkjøringer, vikeplikt, plassering, sving, start/stopp, fartstilpasning (spesielt ut på motorvei), se seg for ved feltskifte etc, etc) og samspill med øvrig trafikk. Igjen tror jeg sensorer generelt legger mest vekt på helhetsinntrykket og at man ikke tabber seg ut på trafikkregler. Sensor skal helst føle seg trygg på at du kan nok til kjøre på en sikker måte i trafikken og at du har basis kunnskap og selvinnsikt nok til at du kan forbedre deg.
Og husk at oppkjøringen er ikke ferdig før du har parkert og gått av sykkelen igjen. Både når jeg kjørte opp med bil for mange mange år siden og når jeg tok MC-lappen i 2009 var det tilfeldigvis fotgjengere ved en fotgjengerovergang rett før trafikkstasjonen. Stopp opp og nikk... (vi er jo litt skumle sett fra fotgjengeres synspunkt, så mange fotgjengere venter til vi gir tydelige tegn). Freser du forbi i lettelsen over å være nesten tilbake på trafikkstasjonen og at alt har vært perfekt så langt... så er det stryk med en gang.
Lykke til!
Ellers gjelder det at det meste klaffer, men når det gjelder kjøregården så trenger ikke en liten feil være utslagsgivende om helhetsinntrykket er godt.
I trafikk er det alle trafikkregler som gjelder - kan være lett å overse skilt etc, men ellers går det mye på kjøreferdigheter (rundkjøringer, vikeplikt, plassering, sving, start/stopp, fartstilpasning (spesielt ut på motorvei), se seg for ved feltskifte etc, etc) og samspill med øvrig trafikk. Igjen tror jeg sensorer generelt legger mest vekt på helhetsinntrykket og at man ikke tabber seg ut på trafikkregler. Sensor skal helst føle seg trygg på at du kan nok til kjøre på en sikker måte i trafikken og at du har basis kunnskap og selvinnsikt nok til at du kan forbedre deg.
Og husk at oppkjøringen er ikke ferdig før du har parkert og gått av sykkelen igjen. Både når jeg kjørte opp med bil for mange mange år siden og når jeg tok MC-lappen i 2009 var det tilfeldigvis fotgjengere ved en fotgjengerovergang rett før trafikkstasjonen. Stopp opp og nikk... (vi er jo litt skumle sett fra fotgjengeres synspunkt, så mange fotgjengere venter til vi gir tydelige tegn). Freser du forbi i lettelsen over å være nesten tilbake på trafikkstasjonen og at alt har vært perfekt så langt... så er det stryk med en gang.
Lykke til!

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
- Innlegg: 145
- Registrert: 04 apr 2012, 16:21
- Motorsykkelen din: MV Agusta Brutale 675
- Bosted: Skedsmo
Re: Oppkjøring i mårra!
Jeg hadde oppkjøring for et par uker siden med sensor etter, vi hadde toveis kommunikasjon, dette var i Lillestrøm.
-
- Innlegg: 193
- Registrert: 29 mar 2011, 16:47
- Motorsykkelen din: Honda NTV 650 Revere 1991
- Bosted: Bergen
Re: Oppkjøring i mårra!
Ok. Jeg kjørte opp i Bergen. Man skulle tro noe slikt ble gjort likt over hele landet. Kanskje det er nytt av året?
- Mompen
- Innlegg: 185
- Registrert: 27 apr 2011, 20:31
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS, 2021
- Bosted: Hadeland
- Kontakt:
Re: Oppkjøring i mårra!
Jeg hadde toveis kommunikasjon med sensor, og det var så mye støy at jeg måtte stoppe helt for å få ordnet lyden.. Fikk også litt pluss av sensor for at jeg sa fra om en stygg oljeflekk midt i veien på turen.Elolz skrev:Samme her. De hadde elendig kommunikasjonsutstyr iforhold til kjøreskolen, kun lyd på ene øret, mye støy og skraping, så det var såvidt jeg hørte sensor. Jeg var tross alt 20 med meget god hørsel ifølge sesjonen. Ikke kunne jeg be han repetere det heller, for det var jo ikke toveis... Ikke fikk vi lov å bruke kjøreskolen sitt heller, selv om kjørelærer hadde ønske om dette...Lamberghini skrev:Ok. Jeg kjørte opp i Bergen. Man skulle tro noe slikt ble gjort likt over hele landet. Kanskje det er nytt av året?
Men back on topic, lykke til med oppkjøring!
Hold fartsgrenser, ikke kjør for treigt, overhold vikeplikt og bruk tangeringspunkter og sporvalg aktivt. Ikke kjør som bestemor

Kommer til å gå helt fint det her, håper på en melding her om du klarer det eller ikke

Brombrom
-
- Innlegg: 10
- Registrert: 20 nov 2011, 20:45
- Motorsykkelen din: honda rebel
Re: Oppkjøring i mårra!
Besto nok ikke oppkjøringen... Fikk kritikk på krypkjøringen min..
Nå har det seg sånn at eg vil ha oppkjøring til begynnelsen av Juli, men snakka med kjørelæreren idag og han sier at han går på ferie 10. Juli og da får eg ikke oppkjøring hos han før han kommer tilbake i August.. Blir for lenge for meg, da sesongen nesten er ferdig. Men er det mulig å bytte kjøreskole og bare leie sykkel til prøven hos dem, eller må man gjennom en haug med kjøretimer hos de også.
Verdt å merke seg at eg vil ha en kjøretime eller to før oppkjøringen uansett, men helst ikke flere.
Noen som har erfaringer eller peiling??
Takker for svar :)
Nå har det seg sånn at eg vil ha oppkjøring til begynnelsen av Juli, men snakka med kjørelæreren idag og han sier at han går på ferie 10. Juli og da får eg ikke oppkjøring hos han før han kommer tilbake i August.. Blir for lenge for meg, da sesongen nesten er ferdig. Men er det mulig å bytte kjøreskole og bare leie sykkel til prøven hos dem, eller må man gjennom en haug med kjøretimer hos de også.
Verdt å merke seg at eg vil ha en kjøretime eller to før oppkjøringen uansett, men helst ikke flere.
Noen som har erfaringer eller peiling??
Takker for svar :)
Re: Oppkjøring i mårra!
Jeg vet om ikke jeg skal le eller grine? læreren din må jo være i tåka hvis han lar deg prøve på oppkjøring og du stryker i kjøregården.Ikke for det, svigersønn bestod i fjor og han var ikke stødig. KB bestod i mai lett som en plett og da jeg ertet henne med det så strøyk jeg på oppkjøringa jeg og 

-
- Innlegg: 10
- Registrert: 20 nov 2011, 20:45
- Motorsykkelen din: honda rebel
Re: Oppkjøring i mårra!
Rolig no mr, Oppkjøringen gikk ganske bra, fikk bra kritikk for å ha god flyt i trafikken, men han syntes eg kom litt for fort inn i ett kryss, pluss det med krypkjøringen, ellers gikk resten av baneøvelsene greit.
Og det var nå ikke akkurat kritikk eg søkte no. Var heller svar på spørsmålet eg posta.
Og det var nå ikke akkurat kritikk eg søkte no. Var heller svar på spørsmålet eg posta.
-
- Innlegg: 193
- Registrert: 29 mar 2011, 16:47
- Motorsykkelen din: Honda NTV 650 Revere 1991
- Bosted: Bergen
Re: Oppkjøring i mårra!
Synd det ikke gikk veien. Vet hvordan det føles, ikke mye digg. Var i en lignende situasjon i fjor, bare at jeg var litt mer heldig med ferietiden til læreren min. Likevel var det litt stress å ha nesten en måneds pause, deretter noen panikk-kjøretimer og oppkjøring på et par dager.Hvis du skifter kjøreskole vil du jo få en annen sykkel å venne deg til, og kjørelæreren på den nye skolen vil kanskje måtte ta en del timer med deg for å akseptere ordningen. Du kan høre litt rundt, men jeg er litt i tvil, både på at det er en god ide og at kjøreskolene vil finne seg i det.
Moralen til vordende motorsyklister er: Begynn så tidlig som mulig, ta teorien fort som pokker, få første oppkjøringsforsøk inn minst en måned før fellesferien.
Moralen til vordende motorsyklister er: Begynn så tidlig som mulig, ta teorien fort som pokker, få første oppkjøringsforsøk inn minst en måned før fellesferien.
-
- Innlegg: 10
- Registrert: 20 nov 2011, 20:45
- Motorsykkelen din: honda rebel
Re: Oppkjøring i mårra!
Takk for svar, ja er litt lenge med to måneder syns eg, hadde vært sinnsykt kjekt med lappen når eg har ferie.
Kan jo alltids håpe at det kommer noen avbestillinger før kjørelæreren tar ferie
Kan jo alltids håpe at det kommer noen avbestillinger før kjørelæreren tar ferie

Re: Oppkjøring i mårra!
Jeg ville nå hvertfall hørt litt rundt om det var muligheter for å kjøre med en annen trafikkskole slik at du får gjort det unna så tidlig som mulig. Tror ikke du vil bruke lang tid på å bli fortrolig med en ny sykkel, det går unna i en fei! Forøvrig så var jeg veldig fornøyd når jeg fikk høre at på kjøreksolen jeg brukte så valgte de å ta ferien utpå høsten for å få tatt unna mest mulig mens det enda var sesong for det. Slik jeg forsto det så skal sjåførlærer sende inn til statens vegvesen hva du er blitt ferdig med, så det har de nok på datasystemet sitt. Spørsmålet er om du får tak i en annen kjøreskole
Hvor i landet er det du befinner deg?

-
- Innlegg: 10
- Registrert: 20 nov 2011, 20:45
- Motorsykkelen din: honda rebel
Re: Oppkjøring i mårra!
Takker for svar alle sammen! Holder til i Haugesunds området, så det er jo en del kjøreskoler å ta kontakt med, men det er jo det med ferie som kan være ett hinder, har ett par kjøreskoler som kan være av interesse å ta kontakt med :)
- Persoyvind
- Innlegg: 40
- Registrert: 04 mai 2010, 13:59
- Motorsykkelen din: Honda XL600
- Bosted: Hamar
Re: Oppkjøring i mårra!
Har en følelse av at dette kommer sendt.. men! Beste tipset "ever"! Innrøm dine feil, og forklar hva du har gjort galt, og hva du skulle gjort i stede! (alle kan gjøre feil) Poenget med lappen er ikke å overbevise om at du er verdensmester! Du skal bevise at du er kjøredyktig osv. men også at du fremdeles kan å lære(av feil)!! :)
Honda XL600L
Benelli Adiva
(Audi A3)
Suzuki TS X (*93/97)
*Yamaha Slider (01)
Benelli Adiva
(Audi A3)
Suzuki TS X (*93/97)
*Yamaha Slider (01)
-
- Innlegg: 91
- Registrert: 09 mai 2012, 12:54
- Motorsykkelen din: KTM-Duke 690 , 2013.
- Bosted: Lørenskog
Re: Oppkjøring i mårra!
Få kopi av sikkerhetskontrollen, jeg fikk dette. Les på den. Du får to sjangser på hvert "brett" i kjøregården. Alle øvelsene må du ta. Vis gode plasseringer på landevei, tegnbruk, samferdsel , og kjør med flyt , ikke kjør som ei "kjærring" i tettbebygd strøk;) jeg tok det litt for pent og fikk beskjed om at jeg kjørte som en kjærring, men jeg er en dame også, så da ble jeg unnskyldt. Gjør dagligkontrollen uoppfordret. Snakk gjerne mer enn det du skal på sikkerhetskontrollen, prat høl i hodet på han. Vis at du kan!
fortell gjerne hva du har gjort feil om du feiler underveis. Ok.. Forget it! Hvordan gikk oppkjøringen???

Medlem Just Girls MC.
- Icetruck
- Innlegg: 275
- Registrert: 24 mai 2012, 08:50
- Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600
- Bosted: Drammen (Lier)
Re: Oppkjøring i mårra!
TS har nok allerede hatt oppkjøring, og strøket en gang 

2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
-
- Innlegg: 738
- Registrert: 08 jun 2012, 18:42
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
- Bosted: Oslo!
Re: Oppkjøring i mårra!
Man stryker da vel ikke bare fordi man ikke er 100% i kjøregården? Om det er der man feiler burde man jo stryke med en gang, og ikke engang få komme på veien..?
Kan da ikke forvente at man er verdensmester under oppkjøring?
Har forresten oppkjøring på mandag selv, kjøretime på vei idag, sikkerhetskurs på bane og vei imorgen :)
Kan da ikke forvente at man er verdensmester under oppkjøring?
Har forresten oppkjøring på mandag selv, kjøretime på vei idag, sikkerhetskurs på bane og vei imorgen :)
-
- Innlegg: 738
- Registrert: 08 jun 2012, 18:42
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
- Bosted: Oslo!
Re: Oppkjøring i mårra!
Hvis dette var alt du gjorde feil, så må jo sensor være en regelrytternazi som mener alt må være 100% for at noen skal stå..mizfitinthathree92 skrev:Rolig no mr, Oppkjøringen gikk ganske bra, fikk bra kritikk for å ha god flyt i trafikken, men han syntes eg kom litt for fort inn i ett kryss, pluss det med krypkjøringen, ellers gikk resten av baneøvelsene greit.
Og det var nå ikke akkurat kritikk eg søkte no. Var heller svar på spørsmålet eg posta.
Kanskje du bare var uheldig med sensor?
Hva var det du gjorde feil under krypkjøringen?
Re: Oppkjøring i mårra!
AndreasB skrev:mizfitinthathree92 skrev:Rolig no mr, Oppkjøringen gikk ganske bra, fikk bra kritikk for å ha god flyt i trafikken, men han syntes eg kom litt for fort inn i ett kryss, pluss det med krypkjøringen, ellers gikk resten av baneøvelsene greit.
Og det var nå ikke akkurat kritikk eg søkte no. Var heller svar på spørsmålet eg posta.
Hva var det du gjorde feil under krypkjøringen?
Er utrolig kjedelig å stryke, men oppkjøring er lagt opp til en total vudering.
Etter det jeg forstår så har biltilsynet innarbeidet et system over mulig feil på oppkjøring. Definert som kategori/klasser. (info fra min sjåførlærer)
Et vikepliktsbrudd er klasse 3 feil. dvs. stryk!
Synes sensor at du kjører for fort inn i et kryss som gjør at du må bremse hardere en normalt for å holde din vikeplikt. så er dette en klasse 3 feil. (rom for vudering)
Krypkjøring, betyr faktisk krypkjøring. Min sjåførlærer sa at du skal helst kjøre så sakte at en person kan gå rolig ved siden av deg. Du må konstant justere med bakbrems,clutch og gass.
Det vanligste feilen er å kjøre for fort under krypkjøring. Her er det bare å ta god tid. skulle du være så uheldig å sette foten i bakken, eller kveler sykkelen 1gang så ikke tenkt på det. Bare kjøre videre som igenting har hendt. Du tar jo testen 2 ganger.
Jeg klarte å kvele syklen på krypkjøring under oppkjøring. Siden jeg besto spurte jeg sensor om den feilen. Han svarte da at ut fra den motorsykklen jeg kjørte (suzuki GSX 1000R) så var min
krypkjøring mer en tidfrestillende her, for dette var en sykkel som har et høyt 1 gir. og siden jeg viste god og rask handling med å få syklen igang igjen. så vuderte han ikke dette som noe problem.
Og jeg bommet totalt på sikkherhetspørsmålet under min oppkjøring.

Sensor sa følgende, "jeg forstod ingenting av det du sa, det ga meg ingenting". Men resten av kjøregårdsøvelsene var så bra at du består.
Men mulig jeg var heldig med sensor, han var i godt humør ihverfall og snakket ivrig om alt som hadde med motorsykkel å gjøre.

Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- Icetruck
- Innlegg: 275
- Registrert: 24 mai 2012, 08:50
- Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600
- Bosted: Drammen (Lier)
Re: Oppkjøring i mårra!
Krypkjøringen kan være vrien. Jeg hadde en del timer der, uten at jeg kom noen vei.. Så hadde jeg en dobbel time med kjørelærern min lørdagen før jeg skulle kjøre opp(kjørte opp på mandag). Plutselig gikk det feilfritt vær gang, ikke vet jeg hvorfor, men ble vel mere avslappet helt plutselig.
Det viktigste med krypkjøring er å vise at du har god kontroll på sykkelen, det er helt ok å sette beinet ned, så lenge det er kontrollert! Men hvis bein og armer fyker i alle retninger mens du setter ned en fot, viser du jo at du ikke har kontroll. (Basert på hva min kjørelærer sa).
Det jeg fikk skryt for var fartstilpasning og defensiv kjøring. Jeg kjørte opp i sentrum, og hadde foten kun nede en gang(rødt lys). Jeg timet bra inn i kryss og rundkjøringer uten å måtte stoppe. Vil tro hvis du får mere landeveiskjøring er det sporvalg de legger mest vekt på.
Nå vet ikke vi hvor stor fart du hadde inn mot krysset, men vil tro sensor vet hva han driver med. Det finnes så klart unntak på sensorer også
Det viktigste med krypkjøring er å vise at du har god kontroll på sykkelen, det er helt ok å sette beinet ned, så lenge det er kontrollert! Men hvis bein og armer fyker i alle retninger mens du setter ned en fot, viser du jo at du ikke har kontroll. (Basert på hva min kjørelærer sa).
Det jeg fikk skryt for var fartstilpasning og defensiv kjøring. Jeg kjørte opp i sentrum, og hadde foten kun nede en gang(rødt lys). Jeg timet bra inn i kryss og rundkjøringer uten å måtte stoppe. Vil tro hvis du får mere landeveiskjøring er det sporvalg de legger mest vekt på.
Nå vet ikke vi hvor stor fart du hadde inn mot krysset, men vil tro sensor vet hva han driver med. Det finnes så klart unntak på sensorer også

2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
-
- Innlegg: 471
- Registrert: 01 nov 2009, 16:10
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
- Bosted: Oslo
Re: Oppkjøring i mårra!
Kjipt at du strøk. Trøsten er at når du får lappen, kjennes det kanskje enda bedre :-) Og den dagen kommer! Jeg strøk elv, like før oppkjøringen var over...Jeg var også inne på tanken å bytte kjøreskole og alt det der, men jeg ville ha tenkt meg litt om. Læreren du har hatt, kjenner deg, og det tar ofte litt tid å opparbeide denne kunnskapen. Bruk 2karantene tiden" på å øve på det du er usikker på, hvis du har en som kan øve dem med. Jeg brukte faktisk litt bil også, kjøre gjennom ruter det er sannsymlig du kjører på ved oppkjøringen. Og øv deg på klasse b stoff, trafikkregler osv Lykke til!
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Bosted: Brumunddal
Re: Oppkjøring i mårra!
Føler med deg,men har selv erfart via samtaler med folk at disse sensorenes dagshumør spiller
en altfor stor rolle
Om kjøreskolen sier en er OK,burde dette være som bestått prøve å regne,en kjørelærer gjennom ei
tid burde kunne ta en slik avgjørelse..
Mener jeg..
en altfor stor rolle


Om kjøreskolen sier en er OK,burde dette være som bestått prøve å regne,en kjørelærer gjennom ei
tid burde kunne ta en slik avgjørelse..

Mener jeg..
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Icetruck
- Innlegg: 275
- Registrert: 24 mai 2012, 08:50
- Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600
- Bosted: Drammen (Lier)
Re: Oppkjøring i mårra!
Kunne ikke vært mere enig med det siste Intruder.
En kjørelærer har jo som oftest en del timer med en elev, og ser hvem vei utviklingen går. 30 minutters kjøring med en sensor, hvor de fleste har nervene utenfor huden kan gjøre så selv den beste går på en blemme. Glad jeg klarte beholde nervene på innsiden, men det kunne fort endret seg om ikke kjøregården gikk superb, det var jo den jeg var nervøs for!
En kjørelærer har jo som oftest en del timer med en elev, og ser hvem vei utviklingen går. 30 minutters kjøring med en sensor, hvor de fleste har nervene utenfor huden kan gjøre så selv den beste går på en blemme. Glad jeg klarte beholde nervene på innsiden, men det kunne fort endret seg om ikke kjøregården gikk superb, det var jo den jeg var nervøs for!
2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6
-
- Innlegg: 738
- Registrert: 08 jun 2012, 18:42
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
- Bosted: Oslo!
Re: Oppkjøring i mårra!
Jeg er også dritnervøs for kjøregården.. Har oppkjøring på mandag :)Icetruck skrev:Kunne ikke vært mere enig med det siste Intruder.
En kjørelærer har jo som oftest en del timer med en elev, og ser hvem vei utviklingen går. 30 minutters kjøring med en sensor, hvor de fleste har nervene utenfor huden kan gjøre så selv den beste går på en blemme. Glad jeg klarte beholde nervene på innsiden, men det kunne fort endret seg om ikke kjøregården gikk superb, det var jo den jeg var nervøs for!