Salg av dekk til MC
Salg av dekk til MC
Har et nytt dekk, kjørt bare 40 mil, billig til salgs. Dekket er av merket Pirelli og har dimensjon 120/90-18.
Kom med bud, ga 1500 kr for dekket.
Alt av bud blir vurdert, jeg kan ikke bruke dekket.
Re: Salg av dekk til MC
Hvilket Pirelli?Jalla1965 skrev:Har et nytt dekk, kjørt bare 40 mil, billig til salgs. Dekket er av merket Pirelli og har dimensjon 120/90-18.
Synest det var en stiv pris for et framdekk. Får jo like dimensjoner på motorsykkeldekk.no for mellom 800-1300kr som ikkje har gått 400km
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Han har sikkert i god tro kjøpt hos en MC-forhandler bare dobbelt så dyrt som på nett.... 

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
- fikse
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Framdekk? Kan vel like greit være bakdekk? Så lenge selger ikke har nevnt modell så er du litt vel kjapp med å si at dekket er så voldsomt dyrt. F.eks et MT66 koster over tusingen på motorsykkeldekk.com (ikke .no), og da har du null garanti på hvordan dekket har vært oppbevart, hvor gammelt det er, og ikke minst så må det monteres/avbalanseres.ZZR-Tom skrev:Synest det var en stiv pris for et framdekk. Får jo like dimensjoner på motorsykkeldekk.no for mellom 800-1300kr som ikkje har gått 400km
Ikke at jeg vil si noenting om dekket som skal selges her, for det aner jeg ikke hva er for noe, men så lenge du heller ikke vet nøyaktig hva det er som selges så bør du la vær å ødelegge salgstråder som dette.
Du bør ha respekt for at andre ikke kjøper/selger billigste vare som er å få tak i.
Sånn, da var dagens moralpreken over.
Skal vi leke videre nå?

Ha en fin dag i solen

Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
er det noe forskjell i forhold til det som skal selges her???fikse skrev: og da har du null garanti på hvordan dekket har vært oppbevart, hvor gammelt det er, og ikke minst så må det monteres/avbalanseres.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- fikse
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Vel altså. Nei kanskje ikke. Men etter å ha handlet et tyvetalls dekk hos de så ser jeg at gjennomgangstonen er litt seconda vare, gjerne overliggere. Sjeldent å finne dekk som er mindre enn 2-3 år gamle. Ikke det at et korrekt lagret dekk som er noen år nødvendigvis er dårligere enn et ferskt, men iallfall 1 av de dekkene jeg har kjøpt hos de var fullt av støv og har sprukket opp flere steder. Jeg vil tro at det er lettere å få gehør hos en lokal forhandler på slike svakheter. Jeg har prøvd å reklamere hos Dekkonline / motorsykkeldekk.com uten at det hjalp et fnugg. De som sitter på såkalt kundeservice der har minus-kunnskap når det gjelder dekk. Så kunne like greit ha ringt opplysningen 1881 elns
Moren min på 75 kan mer om dekk enn de fjolsa der
En annen ting med de er at de også selger spesialvarianter av dekk, som egentlig ikke er ment for vanlig salg, men som er ment som OE-dekk på nye sykler. Litt kjipt å handle inn et dekk som har et modellnavn som tilsynelatende er lik det man må betale dobbelt for her i landet, og så viser det seg at det er OE-dekk med mindre tykkelse og/eller mykere blanding. Skjønt dette er jo unntaket da...
Personlig er jeg ikke negativ til å handle dekk hos de, men en bør ha over snittet kunnskap på dekk for ikke å risikere å gå på en blemme.

En annen ting med de er at de også selger spesialvarianter av dekk, som egentlig ikke er ment for vanlig salg, men som er ment som OE-dekk på nye sykler. Litt kjipt å handle inn et dekk som har et modellnavn som tilsynelatende er lik det man må betale dobbelt for her i landet, og så viser det seg at det er OE-dekk med mindre tykkelse og/eller mykere blanding. Skjønt dette er jo unntaket da...
Personlig er jeg ikke negativ til å handle dekk hos de, men en bør ha over snittet kunnskap på dekk for ikke å risikere å gå på en blemme.
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Pussig, jeg får alltid ferske dekk derfra, men jeg har vel også en mer utbredt dim. Aldri fått seconda vare derfra..de har jo også alle spesialversjoner av dekk, feks Z8 O/Mfikse skrev:Vel altså. Nei kanskje ikke. Men etter å ha handlet et tyvetalls dekk hos de så ser jeg at gjennomgangstonen er litt seconda vare, gjerne overliggere. Sjeldent å finne dekk som er mindre enn 2-3 år gamle. Ikke det at et korrekt lagret dekk som er noen år nødvendigvis er dårligere enn et ferskt, men iallfall 1 av de dekkene jeg har kjøpt hos de var fullt av støv og har sprukket opp flere steder. Jeg vil tro at det er lettere å få gehør hos en lokal forhandler på slike svakheter. Jeg har prøvd å reklamere hos Dekkonline / motorsykkeldekk.com uten at det hjalp et fnugg. De som sitter på såkalt kundeservice der har minus-kunnskap når det gjelder dekk. Så kunne like greit ha ringt opplysningen 1881 elnsMoren min på 75 kan mer om dekk enn de fjolsa der
![]()
- Andreas
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Med unntak av et par sett med vinterdekk til bilene, så har jeg handlet alle mine dekk til MC og bil fra Dekkonline de siste 5-6 årene. Ingen av dekkene har vært eldre en 1 år når jeg har fått de.. Siste dekket jeg handlet fra de var bakdekk til Multistradaen. Det er produsert uke 51 i fjor
Hadde krøll i en bestilling en gang, da tok de fullt ansvar og ordnet opp. Mulig jeg har vært heldig? 

Sist redigert av Andreas den 05 nov 2012, 18:02, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
siste dekket jeg kjøpte derfra var 3 måneder gammelt...OEM variantene er vel stort sett bridgestone som oppererer med?
mulig flere merker har spesialutgaver -men en trenger jo ikke kjøpe disse..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Tøys og tull....
Jeg kjøper stort sett årets dekk etter og ha lest litt tester her og der og får prøvd ut nytt hvert år!
I år gikk det noen sett med Pilot road 3 og når du bestiller dette på motorsykkeldekk.com er det vanskelig og gi dekk som er særlig gamle når det er nytt sortiment..
Gjør du det på den måten får du aldri gamle dekk uansett.. Kom ikke her og forsvar at min Kawasaki forhandler tar 3200kr for et Pilot road 3 bakdekk EKS. omlegg når motorskkeldekk tar ca 1500kr
Jeg kjøper stort sett årets dekk etter og ha lest litt tester her og der og får prøvd ut nytt hvert år!
I år gikk det noen sett med Pilot road 3 og når du bestiller dette på motorsykkeldekk.com er det vanskelig og gi dekk som er særlig gamle når det er nytt sortiment..
Gjør du det på den måten får du aldri gamle dekk uansett.. Kom ikke her og forsvar at min Kawasaki forhandler tar 3200kr for et Pilot road 3 bakdekk EKS. omlegg når motorskkeldekk tar ca 1500kr
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.
Han sier jo bare hvor mye han selv har betalt,og at alle bud vurderes. Hvorfor skal han få så mye pisspreik i retur?
Han sier jo bare hvor mye han selv har betalt,og at alle bud vurderes. Hvorfor skal han få så mye pisspreik i retur?

ikkebike.norwegianforum.net
..med spesialvarianter mener jeg dekk som er utviklet til de ulike modellene, ikke "OEM-dekk"..ja, bare så det er sagtmekkern skrev:siste dekket jeg kjøpte derfra var 3 måneder gammelt...OEM variantene er vel stort sett bridgestone som oppererer med?

..hvilket dekk er det da?Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.

Akkurat det er jo et legitimt spørsmål.ZZR-Erling skrev:..hvilket dekk er det da?Kawasaki skrev:Stakkars jævel som prøver å selge et dekk her,skal ikke være lett.
Men mye av det andre.........jaja,får håp dæ bi likar imårra
ikkebike.norwegianforum.net