Bare lurer på om dere har kjørt fellesinnkjøp på mcdeler/utstyr via forumet før?
Har gjort endel gode dealer på div. Andre forum tidligere og det kunne jo være en ide på std. ting som fx:
Olje
Varmehåndtak
Vaskemidler/utstyr
Gopro kamera(de gav iallefall gode priser da jeg handla mitt første i group buy med 15 andre)
Og helt sikker en haug andre ting som jeg ikke kommer på nå.
Pengeinnsamling er jo enkelt med paypal og en kan dele på frakt og toll om en bestiller direkte fra utlandet.
Bare en ide.
Felleskjøp/group buys
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Felleskjøp/group buys
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Felleskjøp/group buys
God idé! Men tror ikke at medlemmene skal satse på at vi i moderator-teamet påtar oss noen koordinerings-rolle når det gjelder dette. Det tror jeg ingen av oss har tid og kapasitet til.
Kan for øvrig ikke huske at det har vært organisert felleskjøp i no' særlig utstrekning her tidligere, nei.
Kan for øvrig ikke huske at det har vært organisert felleskjøp i no' særlig utstrekning her tidligere, nei.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- stigagixx
- Motorsykkelen din: Suzuki Gsxr 750 K8
Var det mye å hente mtp pris på GoPro kamera når dere bestilte mange i en sleng?
Skulle hatt meg et slik kamera (motorsport edition) men syns det kan falle litt til i pris først.
Skulle hatt meg et slik kamera (motorsport edition) men syns det kan falle litt til i pris først.
- Mompen
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS, 2021
- Kontakt:
Slenger meg på den! Skulle gjerne hatt et slikt GoPro kamera :)stigagixx skrev:Var det mye å hente mtp pris på GoPro kamera når dere bestilte mange i en sleng?
Brombrom
-
- Motorsykkelen din: KTM
Har tenkt tanken selv. Så slenger meg nok på et eventuelt gruppekjøp!Mompen skrev:Slenger meg på den! Skulle gjerne hatt et slikt GoPro kamera :)stigagixx skrev:Var det mye å hente mtp pris på GoPro kamera når dere bestilte mange i en sleng?

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!