Isle of Man TT 2013
-
- Motorsykkelen din: Honda NTV 650 Revere 1991
Isle of Man TT 2013
Etter den fabelaktige dokumentaren Closer To The Edge og flere kvelders kosestund med 2012-blu-ray-en, fikk jeg det for meg at jeg burde undersøke mulighetene for å få med meg galskapen i levende live. Et besøk til mitt lokale reisebyrå avslørte at en reise til manne-øya kan bli riktig så rimelig om man bestiller såpass lenge i forveien. Er det noen som har vært der, og har tips å dele? Hvor bør man bo, og hva finner man på når det ikke er løp?
Re: Isle of Man TT 2013
har vært på øya tre ganger.
Jeg har bodd på hotell i Douglas, men det finnes mange muligheter, også camping. Jeg foretrekker hotell.
Det er mange severdigheter på øya, så det er ikke noe problem å være der en ukes tid.
Å ha med motorsykkel er helt nødvendig for å komme seg rundt. De fleste kule stedene ute i løypa er bare tilgjengelige med eget kjøretøy.
Har lurt litt på å dra dit i 2013 selv, men det blir ikke TT, tar heller Manx Grand Prix på høsten.
Jeg har bodd på hotell i Douglas, men det finnes mange muligheter, også camping. Jeg foretrekker hotell.
Det er mange severdigheter på øya, så det er ikke noe problem å være der en ukes tid.
Å ha med motorsykkel er helt nødvendig for å komme seg rundt. De fleste kule stedene ute i løypa er bare tilgjengelige med eget kjøretøy.
Har lurt litt på å dra dit i 2013 selv, men det blir ikke TT, tar heller Manx Grand Prix på høsten.
-
Har aldri kjørt i bakvendtland. Tar det lang til å venne seg til venstrekjøring?
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Om du ikke allerede har bestillt så er du troligvis for seint ute til å få plass på ferga ut til IOM
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
-
Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ta med sykkel neste år, tenkte mest på å fly. Vil bli litt tørrere bak øra først. Det er begrenset hvor mange førerutviklingskurs jeg klarer å gjennomføre før TT 2013, og med egen sykkel på plass kunne fristelsen til å bli med og leke på Mad Sunday blitt stor.
England er et flott land å kjøre mc i. Når det gjelder venstrekjøring så tar det ikke så lang tid å bli vandt til det. Stort sett blir man ledet inn på rett side automatisk, men det er noen untak. Det jeg synes er den største utfordringen en øde landeveier, grusveier og store parkeringsplasse. Spessielt etter en stans. Da er det fort å automatisk kjøre til høyre. Men etter noen dager så går det greit det og. Faktisk har jeg avogtill måtte tenle når jeg har kommet tilbake til sivilisasjonen og skal kjøre på høyre igjen.Lamberghini skrev:Har aldri kjørt i bakvendtland. Tar det lang til å venne seg til venstrekjøring?
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.