Verkstedshåndbøker til de fleste merker og modeller.

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
odinthegod
Innlegg: 36
Registrert: 20 mai 2011, 22:27
Motorsykkelen din: Suzuki GS1100GK :-D
Sted: Harstad
Kontakt:

Verkstedshåndbøker til de fleste merker og modeller.

Legg inn av odinthegod »

Jeg har nylig fått tak i ca 200GB med verkstedshåndbøker som omfatter de aller fleste merker og modeller..

Jeg er ikke sikker på alt som er i samlingen. Men jeg har funnet de merkene jeg trengte å finne..

Det er for det meste eldre modeller.. Men jeg har funnet datablader som er så nye som opptil 2009 (Så langt).
Språket varierer fra Engelsk til Tysk. Noen ytterst få er på Norsk/Svensk/Dansk..

Som den forige eier gjorde. Ønsker jeg å selge disse for en rimelig penge..

Slik tenker jeg å gjøre det..

Du forteller meg hva du er ute etter..
Jeg leter og forhåpentlig vis finner det du er ute etter.
Du får en smakebit i form av et par PDF sider eller JPG bilder..

Du godkjenner.

Du betaler meg 100,- igjennom Pay Pal (Ca €14) og så får du en dropbox link av meg. Linken varer i 24 timer. Ved større filer, dårlig linje så øker jeg så klart tiden :-)

Det du da får er alt jeg har på den modellen.

Det er verkstedhåndbøker. (Kvaliteten varierer fra Index PDF til ren kopi av bøker gjort om til PDF.
Det følger ofte med en deleliste + en del annet materiell regarding din modell...


Så. Er du interessert. Send meg et PM med dine ønsker. Så får jeg se hva jeg har :-)

Verkstedhåndbøker.jpg
Honda CBR1000RR prewiev.jpg
HD 2009 Softail prewiev.jpg
HD 1985-90 Softail prewiev.jpg
BMW R 1200 prewiev.jpg
NB!!
Dette gjør jeg som en privatperson og dette har ingenting med MCsiden.no og gjøre.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar