Tror ikke jeg ville gjort særlig mye annerledes jeg heller.
Tiger fikk startet sesongen rimelig tidlig og vi - Tiger,
Bakpå og jeg - fikk mange flotte turer hvor Suleskard/Lysebotn-turen i pinsa og Norgestreff-turen til Lofoten var årets høydepunkter.
Karlstad-turen var heller ikke av de verste selv om været ikke helt var på vår side.
Øyeren Rundt var også trivelig.
I det hele tatt mange fine turer bla. til
KawaSonja og
Svein2 innimellom regnskurene...
Fikk også testkjørt flere sykler (mens noen dessverre glapp pga. været...) denne sesongen med KTM Duke 690 som det absolutte høyepunktet!
Ble også mektig imponert over Moto Guzzi Stelvio da jeg fikk mulighet til å testkjøre denne over flere dager.
Så sterkt inntrykk gjorde denne at det endte opp med t Tiger måtte vike plassen for en ny hvit italiener helt på tampen av sesongen :-)
Fikk flere turer med denne også, den lengste en handletur til Charlottenberg hvor italieneren igjen overbeviste oss begge -
Bakpå og meg - om at vi gjorde et godt valg.
Så gjenstår det å se hvor pålitelig Guzzi'en vil være over tid.
Begeistringen seiret over bekymring og skepsis og jeg satser på at det fortsetter slik.
Gjorde jo det med Tiger! På samme måte som TDM'en var tiden med Tiger totalt fri for problemer.
I det hele tatt, veldig lite jeg ville gjort annerledes i 2012 sesongen. Men skulle gjerne gjort enda flere turer, men mye jobb bidro til at det ble de det ble. Så får man heller satse mer neste år og forhåpentligvis se tilbake på en god og lang tur nedover i Europa på samme tid neste år...
Uansett, 2012 ble gjort på min måte. Angrer jeg i det hele tatt på noe? Kanskje...

Men likevel ikke verd å nevne.