Da tenker jeg ikke en tråd om hvilke merker vi ikke liker , men altså kun om hva vi liker uten sammenligning

Har laget en avstemmning også der man velger det merket man liker aller best.
Fikk desverre bare lov til å ha 12 merker med i avstemmingen.
Jeg hadde i tillegg synes det hadde vært en fin måte å lodde stemningen blant brukerne om vi kunne laget en liste med mellom 5-10 mc merkevarer du synes er ditt hjerte nærmest. Ranger gjerne med nummer og en setning eller to om hvorfor.
Siden dette var mitt tullete påfunn så kan jeg begynne

1.BMW - fordi dette merket leverer sykler for enhver smak med en fantastisk detaljfinnish og opplevd kvalitet. Ingeniørerne tør å være tidlig ute med tekniske løsninger som er fantastiske.
2.Kawasaki - fordi dette var de 3 første motorsyklene jeg hadde og dette har satt seg litt i hjertet. Grønnfargen som merket er kjent for digger jeg bare

3.Ktm - fordi disse først og fremst lager noen fantastiske enduromaskiner og ADVsykler. Selvfølgelig lager de også flotte rampesykler. Også kjører selvfølgelig en ypperlig nordmann Dakar rally med ette merket.
4.Ducati - fordi dette merket har en fantastisk iver etter å designe det vakre og er etter min mening MC verdenens svar på Ferrari.
5.Triumph - fordi dette merket har en fin historie og skal ha honnør for satsingen sin når Europa er i en økonomisk uføre. De har gitt liv i konkurransen mot BMW når det gjelder ADV sykler og har flotte motorer.
6.Moto Guzzi - fordi merket har vokst på meg i de siste årene av en eller annen grunn. Et merke med fin historie og honnør fordi de har holdt på mye av det gamle men i ny forpakning.
7.HD - :-# Ja , jeg har hatt en flett ny XL1200 Sportster med masse crom. En drøm for meg som elsker å polere og vokse. Merket har for meg en myteomspunnet og fantastisk historie.