Den ble ferdig sist sommer, har isolert tak og vegger så det er mulig å holde det varmt der, bruker forløpig en bygg varmer som holder ca + 5 grader der, men har planer om å montere en enkel varmepumpe der før neste vinter

AJ skrev:Hey!
Ser bra ut denne også![]()
Ække bare Twister som årner seg "hule", tydeligvis :-)
Masse poakler på hylla, ser jeg. Priser for fineste 'Stang vet på treff, eller?
guzzi Trøndelag skrev: Ja pokalene er for Mustangen ja for noen år tilbake, men motorsykkel interessen tar mye tid så Stangen står litt for mye i garasjen
Er det en 65 mod, eller ?guzzi Trøndelag skrev:AJ skrev:Hey!
Ja pokalene er for Mustangen ja for noen år tilbake, men motorsykkel interessen tar mye tid så Stangen står litt for mye i garasjen
Ja det høres fint ut, har i mange år hatt lyst til å ta en tur til Bendiks treffet, vi får se hvordan det passer inn i en relativt stram kalenderAJ skrev:guzzi Trøndelag skrev: Ja pokalene er for Mustangen ja for noen år tilbake, men motorsykkel interessen tar mye tid så Stangen står litt for mye i garasjen
![]()
Ja, sånn blir det...
Du får ta deg en tur med Mustangen til Bendix-treffet rett ved her jeg bor og få med et av de to treffene mr. Bendiksen avholder hvert år - vår og høst.
Overnatting til deg og Agnes her oss oss selvfølgelig, hvis dere vil! Velkomne nær sagt når som helst
Det er en 66 mod, Importert fra San Jose i California i 1998 :-)Tysnes skrev:Er det en 65 mod, eller ?guzzi Trøndelag skrev:AJ skrev:Hey!
Ja pokalene er for Mustangen ja for noen år tilbake, men motorsykkel interessen tar mye tid så Stangen står litt for mye i garasjen
guzzi Trøndelag skrev:Det er en 66 mod, Importert fra San Jose i California i 1998 :-)Tysnes skrev:Er det en 65 mod, eller ?guzzi Trøndelag skrev:AJ skrev:Hey!