Jeg fikk noen ideer og bare slenger de ut her.
Hva tror folket(evt. admin/mod) om et eget subforum for A2 kategorien? Dette vil vel gjøre det enklere for brukere å finne info/diskusjoner om alt som er A2 relatert.
Og en annen ting: Burde de nye førerkort reglene vært en sticky tråd ett sted? (lettere for nye brukere å finne fram i junglen av regler kanskje?)
Nytt forum for mellomklasse-MC!
- Moby
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Re: Eget sub-forum for alt som er A2 relatert?
Slenger meg på denne
A2 / Mellomtungt forum hadde vært ønskelig :)
A2 / Mellomtungt forum hadde vært ønskelig :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Det kom for kort tid siden ønske om eget forum for mellomklasse-MC i denne posten:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=160845#p160845" onclick="window.open(this.href);return false;
Idéen var god, den!
Og nå er det nye forumet her, klar til å bli tatt i bruk :-) :
http://www.mcsiden.no/viewforum.php?f=53" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=160845#p160845" onclick="window.open(this.href);return false;
Idéen var god, den!
Og nå er det nye forumet her, klar til å bli tatt i bruk :-) :
http://www.mcsiden.no/viewforum.php?f=53" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Re: Nytt forum for mellomklasse-MC!
Så jeg får ikke lov til å nevne min suzuki DR 600 på det vanlige forumet lenger? :-(
Tæppatå'k!
Tæppatå'k!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Nåja...Bjønnavind skrev:Så jeg får ikke lov til å nevne min suzuki DR 600 på det vanlige forumet lenger? :-(
Tæppatå'k!
Så strenge skal vi nok ikke være

Det nye forumet er vel mest beregnet på de som vil prate/spørre om ting og temaer som er typisk for mellomklasse-syklene.
Ellers flyter jo kategoriene litt over i hverandre.
Men uansett er det greit å gjøre en vurdering av hvilken kategori et nytt tema passer best i. Er man i tvil kan man jo enkelt og greit skrive det i første posten. Så kommer en av moderatorene inn og evt. flytter posten/tråden til det forumet som vurderes som best egnet.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Jeg hadde ikke rettigheter til å lese den nye kategorien. (naturlig nok kanskje)Bjønnavind skrev:Så jeg får ikke lov til å nevne min suzuki DR 600 på det vanlige forumet lenger? :-(
Tæppatå'k!

Du får får legge innleggene dine dit skjegget ditt peker bjønna.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Glemte å åpne dørene...
Men nå er alt i orden

Men nå er alt i orden

- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Er jeg nødt til å begynne og tenke her inne også nå?!?AJ skrev:Men uansett er det greit å gjøre en vurdering av hvilken kategori et nytt tema passer best i.Bjønnavind skrev:Så jeg får ikke lov til å nevne min suzuki DR 600 på det vanlige forumet lenger? :-(
Tæppatå'k!
Ååååooohh! :-(
Tæppatå'k!
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Konge :)
Men tror du glemte å inkludere nye forumet under "nye innlegg" boksen på forsiden, ingenting popper opp der :o
Men tror du glemte å inkludere nye forumet under "nye innlegg" boksen på forsiden, ingenting popper opp der :o
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Bra observert. Det er nå rettet påSnikendeugle skrev:Konge :)

Det er det samme for skylda hvem som har den...