Hallais godtfolk!
Jeg fikk beskjed om at man skulle bytte olje hver 10-15 time. Dette ender fort opp med at jeg må bytte olje 2-3 ganger i uken..
Dette kan vel umulig stemme? Er det noen som har erfaring med husaberg eller lignende her?
Husaberg og oljeskift hver 10 time.
- fs650e
- Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Husaberg og oljeskift hver 10 time.
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'
Kawasaki ZZR 1100 91'
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Husaberg og oljeskift hver 10 time.
Jeg har også hørt hver 10 time.
Men fikk høre i går, med en kar som var på besøk fra østlandet at de byttet hver 20 time på syklene de hadde tatt inn i forsvaret. Uansett tror jeg ikke du kommer unna hyppig oljeskift med en slik sykkel
Men fikk høre i går, med en kar som var på besøk fra østlandet at de byttet hver 20 time på syklene de hadde tatt inn i forsvaret. Uansett tror jeg ikke du kommer unna hyppig oljeskift med en slik sykkel

Trenger vel ikke skifte like ofte når du kjører motorvei på 2 hjul som hvis du kjører slik denne mcen er laget for i det meste ekstreme med maksturtall med hjulet i lufta og bråstopp når hjulet tar bakken.
Vil jo tro at 10 timer kjøring ved disse to ekstremitetene sliter ganske forskjellig på motoren.....
Vil jo tro at 10 timer kjøring ved disse to ekstremitetene sliter ganske forskjellig på motoren.....
- fs650e
- Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Jeg kjørte hvertfall i 4 timer igår, det vil jo si at jeg kan skifte olje ikveld/imorgen.Duville skrev:Trenger vel ikke skifte like ofte når du kjører motorvei på 2 hjul som hvis du kjører slik denne mcen er laget for i det meste ekstreme med maksturtall med hjulet i lufta og bråstopp når hjulet tar bakken.
Jeg syntes hver 10 time hørtes veldig ofte ut når sykkelen ikke kjøres som løps-sykkel
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'
Kawasaki ZZR 1100 91'