Hva skjedde med bike.no?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Amigo
Innlegg: 35
Registrert: 05 jan 2012, 22:42
Motorsykkelen din: 1992 Suzuki VX800
Sted: Kristiansand

Hva skjedde med bike.no?

Legg inn av Amigo »

Hei folkens. Var med i bike.no noen år men gikk lei pga endringer i layout og funksjoner som jeg følte stadig ble dårligere. Har vært vekke fra mc-forum et år eller to og har ikke oppdatert meg på hva som skjer på denne fronten. Ser at det er endel aktivitet her inne og det er jo bra. Tidligere var jo bike.no det soleklart største forumet. Hva skjedde egentlig, var det kanskje av de nevnte grunner at nesten alle kuttet det ut? Det var jo et stort fokus på r-sykler den gang - noe som forsåvidt ikke var så interessant for min del. Likevel var det såpass mye aktivitet på bike.no at alle kunne komme med sitt liksom. Jaja, bare et lite spørsmål fra en som akkurat har landet her...

Brukeravatar
RoJo
Innlegg: 217
Registrert: 18 okt 2009, 22:46
Motorsykkelen din: Yamha TDM 850 2000, Yamha FZS 1000 2001
Sted: Stord

Re: Hva skjedde med bike.no?

Legg inn av RoJo »

Bike.no lever fortsatt, men det blei en smule tungvindt å bruke blandt annet etter at de la om siden til "svensk modell" , det blei også innført en del restriksjoner på hva en kunne legge hvor osv. Resultatet blei at aktiviteten blei en smule redusert.

Svar