*Solgt*

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av Duville »

--- skal du ha ny eller???

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av gsx750_80 »

Elolz skrev:
Duville skrev:--- skal du ha ny eller???
Jepp, 23+ nå, og da går det visst nesten an å få en forsikring på noe større r-sykkel som en kan leve med :knegg Men hva jeg ender opp med er rimelig usikkert. Sikler litt på Aprilia RSV 2000-2002, ZX6R 2006, CBR600RR 2006. RSV som frister mest, men er jo litt skeptisk til italiensk.. :-k
Jeg skal være forsiktig med å gi råd på et felt der følelser ofte betyr så mye for valget, kontra rasjonalitet.
Likevel: Jeg tror din skepsis til Aprilia er sunn.. Jeg har sett langtester av merket i Motorrad, og unormalt stor slitasje og
andre problemer var hyppige, slik at Aprilia kom dårlig ut, sammenliknet med det meste annet.
Men, må man, så må man. Lykke til, uansett!
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av gsx750_80 »

Elolz skrev:Da er sykkelen min lagt ut for salg:

Kawasaki Ninja 250 R 2010, 8 600 km, kr 45 000,-
Bilde
Den var svært blank og fin. Har du benyttet spesielt vaske- og/ eller poleringsmiddel?
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av mortenolb »

Elolz skrev:Ja det heller mer og mer mot en ny japaner. Har fått flere advarsler mot disse italienerne nå dessverre. Hadde vært artig med en kraftig twin-motor, men finner lite interessante japanske racing-modeller med dette. :-k

Min vask/poleringsmetode:
Spyler av sykkelen.
Vasker med Turtle SuperWash (blå flaske).
Tørker sykkelen skikkelig for hånd.
Polerer for hånd med Turtle Hard Shell Wax (grønn boks, ikke flaske) og polergarn :thumleft

Får ofte høre det av familien at jeg bruker evigheter på shining av sykkelen :knegg
Kan ikke du flytte østover, sånn at jeg kan levere sykkelen min for shining hos deg. Jeg er skikkelig, skikkelig ræva på å gidde sånt.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2749
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av simpson »

Elolz skrev:Ja det heller mer og mer mot en ny japaner. Har fått flere advarsler mot disse italienerne nå dessverre. Hadde vært artig med en kraftig twin-motor, men finner lite interessante japanske racing-modeller med dette.
Du har ikke noe å være redd for når det gjelder italienske sykler.
De fleste som er skeptiske har aldri eid eller kjørt det før, men har hørt av en eller annen som kjenner en som osv.
Av japser er det kun Honda VTR SP1, SP2 og Suzuki TL som er R sykkel med twin.

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av mortenolb »

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=42407822" onclick="window.open(this.href);return false;

De der synes jeg er de mest grisesexy av 600 :P

Brukeravatar
Tomgsx-r
Innlegg: 249
Registrert: 26 mar 2013, 07:45
Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
Sted: Rogaland

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av Tomgsx-r »

mortenolb skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=42407822

De der synes jeg er de mest grisesexy av 600 :P
+1.

Ikke noe og tenke på engang, få hjem :P :p

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av knutk »

Når det gjelder feil på sykler skal man ta all sutringen på internett med en klype salt.
Noen ganske få kan lage særdeles masse "støy", og man forledes til å tro at alle syklene er håpløse.

Husk at alle de fornøyde eigerne normalt gir lite lyd fra seg fordi de ikke har tid til å sutre, de er ute og kjører og koser seg.

Nå kjenner jeg ikke til Aprilia som sådan, men uansett merke ville jeg innhentet informasjon fra andre steder enn et forum før jeg endelig skrinnla en modell jeg ellers kunne tenke meg å kjøpe.

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av gsx750_80 »

knutk skrev:Når det gjelder feil på sykler skal man ta all sutringen på internett med en klype salt.
Noen ganske få kan lage særdeles masse "støy", og man forledes til å tro at alle syklene er håpløse.

Husk at alle de fornøyde eigerne normalt gir lite lyd fra seg fordi de ikke har tid til å sutre, de er ute og kjører og koser seg.

Nå kjenner jeg ikke til Aprilia som sådan, men uansett merke ville jeg innhentet informasjon fra andre steder enn et forum før jeg endelig skrinnla en modell jeg ellers kunne tenke meg å kjøpe.
I prinsippet enig i at det kan være en del upålitelige påstander på nettet. Mitt utsagn om Aprilia var basert på en rekke 50 000 km tester
gjort av tyske Motorrad. Der kom Aprilia langt nede på listen blant mange titalls sykler som var testet. Jeg mener at Ducati også kom langt ned.
Det var mere slitasje, og større vedlikeholdsutgifter enn vanlig, for de italienske syklene som var testet.
Hvor pålitelige disse testene er, er vanskelig å si, men jeg har inntrykk av at Motorrad er blant de mer seriøse MC-tidskriftene.

Til min store overraskelse var det en Harley Davidson langt oppe på lista, muligens på topp.

Jeg vet at feks Opel har produsert en del forferdelige drittbiler (eks Vectra 1.6 16 V), men også noen gode. Så, det er muligens et godt råd å forsøke å innhente modell- spesifikk informasjon fra så mange kilder som mulig.
BMW sykler har et godt rykte, men jeg har også hørt om nyere modeller derfra med mange feil. Så, det er kanskje med MC som med bil;
man kan ikke dømme et merke nord og ned pga en dårlig modell..
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2749
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av simpson »

gsx750_80 skrev:
knutk skrev:Når det gjelder feil på sykler skal man ta all sutringen på internett med en klype salt.
Noen ganske få kan lage særdeles masse "støy", og man forledes til å tro at alle syklene er håpløse.

Husk at alle de fornøyde eigerne normalt gir lite lyd fra seg fordi de ikke har tid til å sutre, de er ute og kjører og koser seg.

Nå kjenner jeg ikke til Aprilia som sådan, men uansett merke ville jeg innhentet informasjon fra andre steder enn et forum før jeg endelig skrinnla en modell jeg ellers kunne tenke meg å kjøpe.
I prinsippet enig i at det kan være en del upålitelige påstander på nettet. Mitt utsagn om Aprilia var basert på en rekke 50 000 km tester
gjort av tyske Motorrad. Der kom Aprilia langt nede på listen blant mange titalls sykler som var testet. Jeg mener at Ducati også kom langt ned.
Det var mere slitasje, og større vedlikeholdsutgifter enn vanlig, for de italienske syklene som var testet.
Hvor pålitelige disse testene er, er vanskelig å si, men jeg har inntrykk av at Motorrad er blant de mer seriøse MC-tidskriftene.

Til min store overraskelse var det en Harley Davidson langt oppe på lista, muligens på topp.

Jeg vet at feks Opel har produsert en del forferdelige drittbiler (eks Vectra 1.6 16 V), men også noen gode. Så, det er muligens et godt råd å forsøke å innhente modell- spesifikk informasjon fra så mange kilder som mulig.
BMW sykler har et godt rykte, men jeg har også hørt om nyere modeller derfra med mange feil. Så, det er kanskje med MC som med bil;
man kan ikke dømme et merke nord og ned pga en dårlig modell..
Har en kollega som hadde en Aprilia RSV 1000 Mille og hadde masse problemer med bla løse rammelager, rådebank osv.
Han vil aldri ha italiensk igjen, men er det presens for modellen eller for italienske merker? Neppe.

Brukeravatar
Icetruck
Innlegg: 275
Registrert: 24 mai 2012, 08:50
Motorsykkelen din: 2011 Suzuki GSXR-600
Sted: Drammen (Lier)

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av Icetruck »

Du kan få kjøpe min CBR600RR :thumleft
2014 - 11" Suzuki GSX-R600
2013 - 10" Honda CBR600RR
2012 - 09" Yamaha R6

Brukeravatar
omaas
Innlegg: 551
Registrert: 17 mar 2012, 12:20
Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
Sted: Melhus

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av omaas »

Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Kawasaki Ninja 250R selges

Legg inn av Onsløv »

Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Svar