Jeg hadde den da på verksted for ventiljustering og cam-kjede justering (noen erfarne mekanikere jeg pratet med regna med at det var pga ujusterte ventiler), men selv om det har blitt justert, så tikker den fortsatt!... Lyden har blitt litt mindre markant vell og merke, men den høres fortsatt godt :/ De på verkstedet ante ikke hva det var, for som de sa, må man jo åpne motoren for å se hva som lager lyden.. Og de sa da også at det kan hende det er en bagatell og sykker'n kan gå i 10 år uten problemer, eller så kan det ta 10 minutter før det går at skauen... Men sykker'n går veldig reint og fint etter ventiljusteringa da :)
Jeg har ikke fått kjørt stort etter jeg fikk den tilbake på torsdag forrige uke fordi støtta klappa sammen da jeg skulle låse opp skjulet der sykker'n står om nettene. Da den datt så knakk jo selvfølgelig clutchhendelen, så nå venter jeg bare på å få en ny en.. :/
Hvis det er noen her med noe erfaring om denne type problem så hadde det vært fantastisk med deres innspill om saken! Og jeg hadde satt stor pris på om noen da hadde tatt seg to minutter av tiden deres til å hjelpe meg litt :) Er så utrolig kjedelig å ha et motorsykkel stående som man ikke får brukt.. :/