Ymse problem, 1998 Suzuki GSX-R600

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Papi
Innlegg: 64
Registrert: 30 sep 2013, 22:55
Motorsykkelen din: '99 Kawasaki Nomad / '13 Kawasaki Z800

Ymse problem, 1998 Suzuki GSX-R600

Legg inn av Papi »

Eg har en sykkel med nokre småproblem, det er ein 1998 Suzuki GSX-R600.

Når den er kald, kan eg ha problem med å starte den, den kjinnar, men den tek ikkje tak før etter ein god del prøvingar. Då står den i nøytral, med bensin.

I går køyrte eg eit stykke, rundt ein mil, sette frå meg sykkelen, og skulle starte den ein times tid etterpå. Eg gjekk ut, og skulle starte med start-knappen, og det kom berre eit lite "knepp", som om den starta, men ikkje ville drage rundt. Den starta omsider, men det verka som om den sleit med å "gå rundt", før den etter nokre frustrerande minutt endleg tok, og starta.

Då eg omsider hadde fått start på den, og begynt på vegen heimatt, etter nokre minutt (fem minutt), stoppa motoren å gå. Om det var straumbrot veit eg ikkje, men plutsleg var berre turtalet på null. Eg tok inn clutchen, og starta med startknappen i fart. Dette skjedde to gonger på kort tid.

I tillegg har eg merkja, at når eg køyrer, og gjer gass, hender det at sykkelen "heng seg opp", at den "staller" på rundt fem til sju tusen omdreiningar, misser litt kraft, før den tek tak att. Dette skjer også når den står i fri, og eg rusar den. Den kan "halde" ein liten stund, før den då dreg på turtal.

Nokon som har nokon innspel å kome med her? All hjelp vert verdsett. Forøvrig er det nyleg skifta pluggar og luftfilter av førre eigar.
Papi Media Productions @ Youtube
http://www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

Sikkerhetskontroll for motorsykkel; Klasse A, A1 og A2 @ Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCPDqFW ... HCLM-BEEHw

I <3 CAKE.

ZZR-Erling

Re: Ymse problem, 1998 Suzuki GSX-R600

Legg inn av ZZR-Erling »

Nårtid ble ventilklaringen målt/justert?

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Ymse problem, 1998 Suzuki GSX-R600

Legg inn av DrGreve »

Et klassisk symptom på at starteren trenger en overhaling er når den klarer å dra motoren rundt når motoren er kald, men sliter veldig når den er varm. Nye børster og litt pussing på kommutoren, eller hva f... den kalles bruker å hjelpe. Selvfølgelig under forutsetning av at min teori stemmer :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6983
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Ymse problem, 1998 Suzuki GSX-R600

Legg inn av kjellv »

Sjekk også batterikablene, begge endene på begge kablene og kontaktpunktene. - kabelen trenger å være like god som + kabelen for å være god nok. Irr på batteriet er ikke uvanlig, og skaper dårlig kontakt. Men det kan like gjerne oppstå andre steder, f.eks. i andre enden på -kabelen. Hele kabelen kan være gjennomirret og må byttes, særlig hvis sykkelen har stått ei stund med påkoblet svakt batteri.

Jeg er mer bekymret for det andre problemet ditt, med gass som henger seg. Dette er risikosport...! En slik sykkel har utrolige krefter på så høyt turtall, så dette er farlig. Sjekk og smør opp gassrulle og gasswire (det er kanskje to wirer, en for pådrag og en for retur?). Bytt gasswiren(e) dersom den ser tvilsom ut. Kontroller også at fjærene er der og ser grei ut.

DETTE ER LIKE FARLIG SOM FEIL PÅ BREMSER!

Ellers...gratulerer med lappen og sykkel, og velkommen hit til oss :thumleft

Brukeravatar
Papi
Innlegg: 64
Registrert: 30 sep 2013, 22:55
Motorsykkelen din: '99 Kawasaki Nomad / '13 Kawasaki Z800

Re: Ymse problem, 1998 Suzuki GSX-R600

Legg inn av Papi »

ZZR-Erling skrev:Nårtid ble ventilklaringen målt/justert?
Det veit eg faktisk ikkje, eg tenkte å ha den inne på ein kontroll i løpet av vinteren.
DrGreve skrev:Et klassisk symptom på at starteren trenger en overhaling er når den klarer å dra motoren rundt når motoren er kald, men sliter veldig når den er varm. Nye børster og litt pussing på kommutoren, eller hva f... den kalles bruker å hjelpe. Selvfølgelig under forutsetning av at min teori stemmer :)
kjellv skrev:Sjekk også batterikablene, begge endene på begge kablene og kontaktpunktene. - kabelen trenger å være like god som + kabelen for å være god nok. Irr på batteriet er ikke uvanlig, og skaper dårlig kontakt. Men det kan like gjerne oppstå andre steder, f.eks. i andre enden på -kabelen. Hele kabelen kan være gjennomirret og må byttes, særlig hvis sykkelen har stått ei stund med påkoblet svakt batteri.

Jeg er mer bekymret for det andre problemet ditt, med gass som henger seg. Dette er risikosport...! En slik sykkel har utrolige krefter på så høyt turtall, så dette er farlig. Sjekk og smør opp gassrulle og gasswire (det er kanskje to wirer, en for pådrag og en for retur?). Bytt gasswiren(e) dersom den ser tvilsom ut. Kontroller også at fjærene er der og ser grei ut.

DETTE ER LIKE FARLIG SOM FEIL PÅ BREMSER!

Ellers...gratulerer med lappen og sykkel, og velkommen hit til oss :thumleft
Eg demonterte halve sykkelen ein av dagane eg hadde fri no, samt fekk skifta til Castrol-olje, og oljefilter, og drog på ein 16-milstur i går i fineveiret, og då hadde eg overhodet INGEN problem av det eg nevnte over. Fram til "longturen" hadde eg kun teke fire turar på 1,3 mil kvar, der den var litt småtrøblete, men i går var det overhodet ingen problem, anna enn at eg må sleppe clutch-hendelen litt for at den skal "ta", når eg skal ned / opp i går når eg står i ro. Utover dette har sykkelen fungert utruleg gull, ingen form for "stalling", og heller ingen startproblem overhodet lengre. Tok vel litt tid for at sykkelen skulle vert kjent med ein ny sjåfør. :[-(
Papi Media Productions @ Youtube
http://www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

Sikkerhetskontroll for motorsykkel; Klasse A, A1 og A2 @ Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCPDqFW ... HCLM-BEEHw

I <3 CAKE.

Svar