bikerdude73 skrev:Heisann
Jeg er jo interessert i klassiske motorsykler. Sitter her og lurer på om noen har opplevd Classic TT på Vålerbanen?
Lurer evnt på hvordan den helgen pleier og være i innhold?
Hvordan miljøet er og dette med overnatting.
Hadde satt stor pris på folks hjelp med dette.
Lurer på og ta meg en tur på dette til neste år. Er vel i juni skulle jeg tro.
Kanskje ta meg noen omveier på hjemveien også.

Liker du gammelt jern er det bare å legge det inn i kalenderen med en gang! Var vel over og kikket først i ...2009...? En større gjeng med bensinhover skal du lete lenge etter! De eldste førerene så ut som de hadde rømt fra et gamlehjem, kastet rullatoren, kreket seg opp på en sykkel, og kjørte som om de hadde stjælt ALT!
Men ikke forvent hæla i taket halve natten, man er tross alt på et idrettsarrangement, så man må være fit for fight tidlig neste morgen. Når man ligger der i teltet sitt nær banen, trenger man heller ikke vekkerklokke, her er stram wire fra 0800 på morrakvisten.
Åpent depot betyr at du kan gå og kikke på sykler hele helgen, og prate med sjåførene. Hvis du kan svensk. Og dansk. Og finsk. Det er jo en nordisk cup...
Var og kikket på galningene flere år på rad, så var vi en gjeng som tok lisenskurs, og tilslutt - inspirert av rømlingene fra gamlehjemmet - kjøpte jeg en banesykkel-prosjekt i stavanger i romjulen. Så hvis jeg får skrotet til å gå, blir jeg muligens å finne på Våler i år...
Og så må du bare få med deg sidevogns-locoene! Her er flere ektepar, med fruen som jockey i vognen. Gubben kjører med stram wire, og fruen henger som et slips på utsiden med hele overkroppen. Jeg bøyer meg i støvet....