Netflix er bra på bredde men har desverre for mye gammelt, nå er jeg en filmnerd og ser det meste med en gang det kommer så for "normale" mennesker er det sikkert mye å sjå på. Hjemme er det kjerring&unger som ser netflix. En bonus er at et abbonement fungerer på flere enheter samtidig. For 79,- i mnd er det et kupp.
HBO har hatt en lanseringsstrategi som gjør meg kvalm så de har jeg lett styrt unna men innholdet der er vel tipp topp.
Det beste "tilbudet" er som før nevnt å finne på det illegale markedet.
TPB brukes av mange men med dagens overvåkning kan det være greit å kjøre via en VPN tilbyder så en slipper å få denne gjengen på døra:
http://www.hardware.no/artikler/na-skal ... ter/134595" onclick="window.open(this.href);return false;
For serier så finnes det en side som heter Eztv.it
Dette er åpne torrent sider, det finnes endel lukkede også som har bra uvalg for de "heldige" medlemmer
Måtte den dagen komme da filmbransjen ser lyset og lanserer en tjeneste på nivå med spotify, har knap rørt en mp3 fil etter at jeg begynte å abbonere der. Har såklart endel original "gomusikk" på CD/LP men det meste av dette er konvertert til Flac så en kan spille av på pc'n.