Katana_king søker nytt bosted (Oslo/Akershus)

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
katana_king
Motorsykkelen din: Piaggio Fly 125

Katana_king søker nytt bosted (Oslo/Akershus)

Legg inn av katana_king »

Leier idag en liten leilighet i Oslo for en dyr penge. Jeg skal starte på et prosjekt i Bergen-området i forbindelse med jobb som gjør at jeg reiser dit fra mandag til fredag og bor i en lengre periode kun i Oslo-området i helgene, når jeg har fri. Det vil si at jeg hver uke bor man-fre på vestlandet og bor på østlandet/oslo-området fredag til søndag kveld.

Trenger derfor et annet sted å bo, da jeg ikke ser noe vits i å leie så dyrt i Oslo. Er det noen som vet om / har et sted det er mulig å bo rimelig i Oslo/ +/- 6 mil fra byen, helst med plass til parkering av MC på egen tomt, det hadde vært litt kjekt. Pris: 0-5.000 kr mnd.

Jeg har vurdert de fleste boformer. Bofelleskap, leie av liten enebolig (veldig liten eller et stykke unna byen), leilighet og ja, også campingvogn :)

Områder jeg ser på som aktuelle: Drammen-Oslo-Lillestrøm-Mysen-Dal/Eidsvoll. Noe lengre bort fra Oslo enn dette er ikke veldig aktuelt, men alt er av interesse. Håper noen tar kontakt og har et interessant tilbud!

Er også interessert i lagerleie, dersom noen vet / har :)

Beste hilsen
Katana King

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Re: Katana_king søker nytt bosted (Oslo/Akershus)

Legg inn av mortenolb »

Jeg får lyst til å spørre om hvorfor du absolutt skal være i Oslo i helgene? Blir ikke dette unødvendig mye bortkastede penger og tid på reise og bosted man bruker lite?

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Legg inn av Kawagutten »

Du har pm
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
katana_king
Motorsykkelen din: Piaggio Fly 125

Legg inn av katana_king »

mortenolb skrev:Jeg får lyst til å spørre om hvorfor du absolutt skal være i Oslo i helgene? Blir ikke dette unødvendig mye bortkastede penger og tid på reise og bosted man bruker lite?
Hei! Skjønner spørsmålet! Har kjentfolkene i Oslo og arbeidsplassen ellers i Oslo. Arbeidsplassen betaler reiser til folkereg. adresse hver helg.

Svar