Noen som har en enkel og grei forklaring ?

Jeg tenker at her er det jo et ansvar opp til hver og en av oss å i det minste endre teksten til solgt.norse900 skrev:Jeg har også tenkt på det. Spesielt når det gjelder kjøp og salg...
Har lett etter saker og ting, men så er de gjerne solgt for 4-5 år siden.
SuperMorten skrev:Jeg tenker at her er det jo et ansvar opp til hver og en av oss å i det minste endre teksten til solgt.norse900 skrev:Jeg har også tenkt på det. Spesielt når det gjelder kjøp og salg...
Har lett etter saker og ting, men så er de gjerne solgt for 4-5 år siden.
Synes du er flink til å oppdatere og endre annonsene dine. Du har jo stort sett noe nytt til salgs hele tidenKawagutten skrev:Dere må gjerne slette mine annonser der det står SOLGT på.Er vel bra for mcsiden og frigjøre litt plass kanskje. Blir mer ryddig og lettere å gå igjennom annonsene også :-)
Har alt for mye nye og bra ting liggende som jeg ikke får meg til å kaste selv om jeg ikke har plass til det(blir mye rot av sånt) og jeg liker å ha det ryddig.Er jo greit å få inn noe av det jeg har lagt ut på alt dette også :-)SuperMorten skrev:Synes du er flink til å oppdatere og endre annonsene dine. Du har jo stort sett noe nytt til salgs hele tidenKawagutten skrev:Dere må gjerne slette mine annonser der det står SOLGT på.Er vel bra for mcsiden og frigjøre litt plass kanskje. Blir mer ryddig og lettere å gå igjennom annonsene også :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk