Jeg synes at den er helt unødvendig, og for vanskelig i forhold til bil. Hvorfor ville noen som helst lage en teoriprøve om SNØSCOOTER som er vanskeligere enn billappen? Nesten 1/4 av spørsmålene er ikke i boka og teoritentamen.no er til ingen hjelp. Min eldre bror sleit også krafit med den prøven.
Synes egentlig at teoriprøver generelt er bare 100% tøv. Om kjørelæreren ser at du behersker trafikkregler, kjøringen og alt annet under oppkjøringen, hva er vitsen med teoriprøve da? Jeg er 100% sikker på at teoriprøver er bare en måte for å tjene penger på og ribbe folk for så mye penger de kan.
Teoriprøven til snøscooter...
- ThemotorsykkelGuy
- Motorsykkelen din: Yamaha Dt 125 MX 1982
Re: Teoriprøven til snøscooter...
Æh, nei, tror du har misforstått alt med teori. Teori lærer oss hvordan vi skal oppføre oss i trafikk og hvordan håndtere uforutsette situasjoner. Det er jo selve grunnlaget for alt vi gjør i trafikken! Våger engang ikke å tenke på hvordan trafikkbildet hadde vært uten teoriopplæring..
Vet ikke hvorfor det er strengere på snøscooter, men har sikkert sin grunn. Eneste jeg vet om dem er at de er ganske kule og brukes mest på fjells og ødemark.

Vet ikke hvorfor det er strengere på snøscooter, men har sikkert sin grunn. Eneste jeg vet om dem er at de er ganske kule og brukes mest på fjells og ødemark.

Kommer og går..