Jeg har et lite problem som jeg er redd for å spørre statens vegvesen om... I april i fjor kjøpte jeg en 1998 Honda CB500 som jeg er meget fornøyd med. I dag når jeg mekka litt på den og gjorde den klar for sesongen la jeg merke til at stempelet med rammenummer og den slags var borte, og at motornummeret er forsøkt skrapet vekk. Ble selvsagt litt bekymret av dette... så jeg sjekka i manualen til sykkelen, og der finner jeg ut at det faktisk er en 1999 modell.. og i vognkortet står det at det er en 1998. I vognkortet står det også at sykkelen er hvit, men den er rød i virkeligheten. Alt dette hentyder jo at sykkelen kanskje er stjålet? Dog, jeg hadde ingen problemer når jeg registrerte sykkelen på meg, men så har jo ikke statens vegvesen faktisk sett sykkelen, så de vet ikke hvilken farge den har...
Fins det noen der ute som har vært i en lignende situasjon, eller har info om dette så hadde jeg vært veldig glad for litt hjelp! Er redd statens vegvesen tar sykkelen fra meg hvis jeg går til dem