Noen som vet hvor disse hanskene er å finne i Norge?
http://www.knox-armour.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Skal ha meg slike hansker, kunne godt tenkt meg å kjøpt de her i norge, men finner ikke noen som selger de, verken via google eller andre nettsider jeg frekventerer.
Knox hansker
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Re: Knox hansker
Veldig få som selger Knox i Norge og Sverige.
Var en på MC Messe i Gøteborg som solgte Knox produkter, men husker ikke navnet i farten. Finnes en video på bike.se hvor de intervjues.
Var en på MC Messe i Gøteborg som solgte Knox produkter, men husker ikke navnet i farten. Finnes en video på bike.se hvor de intervjues.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Knox hansker
leste litt på nettet nå, er faktisk flere som anbefaler at en holder seg langt unna disse hanskene. De har utrolig dårlig sømmer, en som skled på bane med disse hanskene. Ene karbon beskytteren knakk å ble kjørt inn i fingeren, så de endte opp med å måtte amputere fingeren hans. Kanskje det ikke er noe god ide å ha så mye dill på hanskene sine
Alpinestar og held er jo kjent for å ha helt suverene hansker... mulig jeg må utvide søket siden disse er vanskelig å få tak i her på berget

Alpinestar og held er jo kjent for å ha helt suverene hansker... mulig jeg må utvide søket siden disse er vanskelig å få tak i her på berget