Som vanlig så ruller jeg unna litt i overkant og tar etterhvert igjen et par biler og en mc. Mc'n og jeg kommer oss forbi de andre sinkene og på rettstrekket så drar såklart Mc'n greit ifra de 100 slitne ponniene i dieselpurka. Men så kommer vi til de svingete partiene da og der går det treigt, vi snakker 65-70 og sporvalget var, så som så(jeg kan denna veien i blinde).
Prøver liksom å hinte at jeg vil forbi ved å legge meg ut og blinke ut på et par av de rettstrekkene der er greit å komme forbi på men neida!

Så da ligger jeg der bak da i dødens posisjon(skal forklare hvorfor seinere) med en pilot foran som kjører 120 på rakan og 70 i svinga...
Etterhvert så blir piloten så stressa sjøl om jeg ligger 100m-ish bak at han bommer på innbremsing, toucher hvitstripa. Legger seg feil inn i sving og må rette opp for møtende kjøretøy mm.
Jeg lå altså virkelig i en posisjon der jeg lett kunne ha vært vitne til en tulling som kjørte seg skvett ihjel.
Til slutt så jeg ingen annen utvei enn å legge meg i 50 og gi ham en kilometer forsprang.
Så hvor vil jeg med dette?
Jo, se til faen å slipp folk forbi om du kjører på 2 eller 4 hjul!
Kjører du saktere så ikke la deg pushe ut av komfortsonen. Legg deg ut til side, gå av rulla og la den bak passere.