Lapping av slange?

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
ThemotorsykkelGuy
Motorsykkelen din: Yamaha Dt 125 MX 1982

Lapping av slange?

Legg inn av ThemotorsykkelGuy »

Hei, det gikk hull på slangen til bakhjulet på lettsykkelen min pga. ett skrujern, hvordan lapper jeg dette? Kan det lappes? Og mitt viktigste spørsmål: Kan jeg bruke vanlige lappeutstyr som man bruker på trøsykkler?

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Re: Lapping av slange?

Legg inn av Kawagutten »

ThemotorsykkelGuy skrev:Hei, det gikk hull på slangen til bakhjulet på lettsykkelen min pga. ett skrujern, hvordan lapper jeg dette? Kan det lappes? Og mitt viktigste spørsmål: Kan jeg bruke vanlige lappeutstyr som man bruker på trøsykkler?
For det første skal du ikke bruke skrutrekker til dette og jeg ville brukt noe annet enn det som er til tråsykkel.

http://www.mcartikler.no/index.php?main ... jhskra5tv2" onclick="window.open(this.href);return false;
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
MGR1
Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - BMW F650ST 1997

Legg inn av MGR1 »

Det er egne lappesaker for mc-slanger, som har litt grovere lapper. Men det er ikke noe problem å bruke sykkellapper hvis hullet er lite.

Brukeravatar
ThemotorsykkelGuy
Motorsykkelen din: Yamaha Dt 125 MX 1982

Legg inn av ThemotorsykkelGuy »

Kawagutten skrev:
ThemotorsykkelGuy skrev:Hei, det gikk hull på slangen til bakhjulet på lettsykkelen min pga. ett skrujern, hvordan lapper jeg dette? Kan det lappes? Og mitt viktigste spørsmål: Kan jeg bruke vanlige lappeutstyr som man bruker på trøsykkler?
For det første skal du ikke bruke skrutrekker til dette og jeg ville brukt noe annet enn det som er til tråsykkel.

http://www.mcartikler.no/index.php?main ... jhskra5tv2" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg vet, men hadde ikke verktøy tilgjengelig.

Svar