Hei der
Jeg har fått en haynesmanual til min VT600 (shadow)
Jeg bestemte meg for å sjekke kjølevæsken, og ble vist at kjøletanken sitter bak oljetroppen.
Der er det en plasttank, lower og high nivå måler. Den fremstår som helt tom.
Jeg fylte på noe kjølevæske, og fortsatt ingenting der. Sykkelen går så det knaker etter, og har ikke hatt lys i temperaturindikatoren, men syntes det er rart at ingenting når den tanken. Ingenting lekker på sykkelen, ingen synlige tegn på at den "går ut" noe sted etter fylling heller.
Forslag? Alt "går som det skal", men liker jo ikke tanken på at det evt er noe galt siden jeg ikke kan se kjølevæskenivået på tanken der, at det "ikke er noe der".
Mvh
Honda Shadow VT600, kjøleveske??
- lars_helgek
- Motorsykkelen din: Harley-Davidson 883 sportster 1999
Honda Shadow VT600, kjøleveske??
Første sykkel; Yamaha FJ1100
Andre sykkel ; Honda Shadow vt600
Nåværende sykkel : Harley-Davidson 883 hugger (99)
- DrGreve
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Re: Honda Shadow VT600, kjøleveske??
Den plasttanken er nok bare en ekspansjonstank som overskuddsvann har en plass å rømme?
Selve påfyllingen skjer på radiatoren eller på en hals over radiatoren, tror jeg.
Det eneste du skal passe på er at ikke nivået i ekspansjonstanken overskrider max når motoren er varm...
Selve påfyllingen skjer på radiatoren eller på en hals over radiatoren, tror jeg.
Det eneste du skal passe på er at ikke nivået i ekspansjonstanken overskrider max når motoren er varm...
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

- lars_helgek
- Motorsykkelen din: Harley-Davidson 883 sportster 1999
Re: Honda Shadow VT600, kjøleveske??
DrGreve skrev:Den plasttanken er nok bare en ekspansjonstank som overskuddsvann har en plass å rømme?
Høres ganske rett ut mht at den går som en klokke, ingen indikator på hevet temp etc :)
Tar utgangspunkt i det en så¨lenge :)
Venter og ser om noen vet noe, for jmf haynes manualen så skal det vises noe i denne.. Men alt går som det skal, og ingenting lekker på sykkelen så.
Takker for svar :)
Første sykkel; Yamaha FJ1100