Har lest her i et par år nå, men aldri postet noe. Nå har jeg etterhvert møtt en del av dere, og opptil flere har vist seg å være direkte ålreite folk

Jeg er en kropp i starten av 30-åra som tok klasse A-lappen i 2012. Så jeg er vel selve definisjonen på 30-årskrise. Som første sykkel kjøpte jeg meg en Honda CBR 600F(3) samme året. Jeg likte den godt, Hondaen. Desverre klarte jeg å vrake den i fjor høst. Typisk nok på vei til vinterlagring. Heldigvis var mine skader begrenset til sår skulder og hull i jakka.
Og så er det naturligvis aldri så vondt at det ikke er godt for noe. Etter en sykkelløs vinter var det selvsagt "helt nødvendig" med et nytt klenodium foran årets sesong. Valget falt på en KTM 990SMT. En utrolig kombinasjon av morsom og praktisk sykkel. Så langt har det blitt en del dagsturer på østlandet og en tur på Vålerbanen helgen som var.
Nå gleder jeg meg til ferien begynner neste uke. Da blir det noen flere kilometer på veien. Blant annet blir det en tur til sørlandet før det bærer til alpene litt senere i sommer. Det blir knall!