Jeg klarte kunsttykket å bestille meg feil framdekk til sykkelen her om dagen og selv om beskrivelsen og merket var 99% likt så viste det seg at det jeg bestilte IKKE var "tubeless" og beregnet for slange. (Takk til MrPitlane som fant ut dette!)
Så jeg hadde satt pris på om noen viste om det fantes butikker i Fredrikstad/Sarpsborg/Moss/Oslo området som hadde framdekk til min 2012mod Yamaha XVS1300 på lager. De fleste kan bestille, men trenger dekket i dag da jeg skal til MrPitlane og legge om.
Bakdekket er bestillt og det er riktig, så dette blir byttet uansett, men hadde jo vert fint og tatt fremdekket med det samme.
Her er målene på dekket jeg trenger:
Dekk foran 130/90-16M/C 67H
Det er Dunlop som har et dekk med navn D404... som er standard. Har også hørt at Bridgestone har et dekk som passer.
Setter pris på all hjelp! :-)å
Trenger sårt nytt dekk!
Re: Trenger sårt nytt dekk!
Jøss... har du alt slitt ut dekkene dine?
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Sykkelen hadde gått 6.500 når jeg kjøpte den og i dag har den gått 11.500. Bakdekket er helt slicks. Fremdekket er helt på grensen, men litt mønster igjen.Zadnez skrev:Jøss... har du alt slitt ut dekkene dine?

- Bjerknez
- Kontakt:
Nytt dekk er fikset :)
Høyden MC i Moss har et på lager som jeg kjører innom å henter på veien
Høyden MC i Moss har et på lager som jeg kjører innom å henter på veien

ah, trodde den var kliss ny, da ville det vært litt voldsomt etter noen måneder med lappen

Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
- Bjerknez
- Kontakt:
Jeg hadde nok mått byttet i løpet av sesongen uansett tror jeg.Zadnez skrev:ah, trodde den var kliss ny, da ville det vært litt voldsomt etter noen måneder med lappen![]()
Men skal på vestlandstur om ett par uker og da er det greit å ha ting på stell