Skel jo på min "berømte" venstlandstur til uken og regner med å kjøre enten søndag eller mandag. Litt avhengig av åssen været er meldt oppover. Bryr meg ikke så mye om hvordan værer blir her nede hvor jeg starter, men det er viktig at det er opphold over Valdresflya/Geiranger/Trollstigen.
Så er det noen her som skal den samme veien eller vil henge seg på hele eller deler av etappen så gi lyd fra dere :)
Uansett så blir det til at je gstarter grytidlig om morgenen. Vi snakker kl. 05:00 fra Fredrikstad :-)å
Fagernes - Valdresflya - Lom - Geiranger - neste uke?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Fagernes - Valdresflya - Lom - Geiranger - neste uke?
Da har jeg sjekket været og funnet ut at jeg starter grytidlig søndag 13.juli fra Fredrikstad. Da får jeg vist i følge Yr fint vær hele veien.
Hvis det er noen som bor på denne ruten som vil by på en kaffekopp i forbifarten så skrik ut!
EDIT:
Her er ruten jeg skal kjøre. Denne er nå spikret:
https://www.google.no/maps/dir/Berjmann ... 2.7175!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis det er noen som bor på denne ruten som vil by på en kaffekopp i forbifarten så skrik ut!

EDIT:
https://www.google.no/maps/dir/Berjmann ... 2.7175!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;
God tur
Når du kommer oppover E16 nord for Sperillen et stykke vil du se skilt til Austsidevegen - det er en lite trafikkert vei som går parallelt med E16, bare på motsatt side av elva - høyst anbefalt og legger omtrent ikke ekstra tid til turen. Veien møter E16 igjen et stykke før Bagn.

Når du kommer oppover E16 nord for Sperillen et stykke vil du se skilt til Austsidevegen - det er en lite trafikkert vei som går parallelt med E16, bare på motsatt side av elva - høyst anbefalt og legger omtrent ikke ekstra tid til turen. Veien møter E16 igjen et stykke før Bagn.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- MrPitlane
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
- Kontakt:
Sjekka itte hele ruten, men kaffen er alltid varm i Pitlane.Bjerknez skrev:Da har jeg sjekket været og funnet ut at jeg starter grytidlig søndag 13.juli fra Fredrikstad. Da får jeg vist i følge Yr fint vær hele veien.
EDIT:

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det skal jeg så absolutt prøve å huske påRuneMC skrev:God tur![]()

Det setter jeg pris på, men Eidsvoll blir nok desverre en litt for stor omvei for meg :-)Sjekka itte hele ruten, men kaffen er alltid varm i Pitlane.