A.T, ojda og jeg har snakket om en høst tur i år, den blir 20 - 21 september.
Dem siste årene har det vært høsttur rundt i Telemark, men hvis været blir på våres side er det en flott tid å kjøre over tregrensa på. Overnatting er ikke fastsatt enda.
Foreløpig prolog blir fra Hokksund Kl 10.00 lørdagen.
Sleng dere på folkens, mye kjøring som vi elsker og er det noen som tar en konjakk på kvelden er det lov
Google link HER ( Mulighet for revideringer her etter hvert )
Busa Trond skrev:A.T, ojda og jeg har snakket om en høst tur i år, den blir 20 - 21 september.
Dem siste årene har det vært høsttur rundt i Telemark, men hvis været blir på våres side er det en flott tid å kjøre over tregrensa på. Overnatting er ikke fastsatt enda.
Sleng dere på folkens, mye kjøring som vi elsker og er det noen som tar en konjakk på kvelden er det lov
Nå ble je Veldig, Veldig skuffet Jeg trodde det var link til konjakken jeg
Detta blir bra tur, vi smører med blått
Formoder det blir Biff i Lom som belønning
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Dette så ut som en kul tur med masse plasser jeg aldri har kjørt før, hvordan er tempoet på slike turer er det full pinne rundt hver sving eller er det mer turfart ? Jeg har jo en sykkel som begrenser meg litt i svingene.
Jeg har jo ikke flust av bagasje plass på den her sykkelen min heller så der og er jeg litt begrensa, men det er jo ikke snakk om at jeg skal være borte i flere uker her så det går nokk bra.
Det er moro om du blir med freddy123
Dette blir en tur som alle kan henge med på ja. En overnatting krever ikke mye bagasje, sovepose og litt klær får alle plass til
Hvor tenker dere å overnatte? Passer det kunne jeg tenkt meg å vært med turen fra helt sør på denne siden av landet og opp til Lom, før jeg tar turen videre mot kysten igjen....
JRO skrev:Er i USA fortiden, kommer hjem før den 20 sept. Gir endelig tilbakemelding om jeg blir med neste uke.
Beklager "off topic". Er du fornøyd med sykkelen din? Hva er du mest fornøyd/missfornøyd med?
Ja, hva skal en svare på et slikt spørsmål. Ja jeg er kjempefornøyd med valget av sykkel, det er to ting jeg er mest fornøyd med. Det ene er demperne, med semi aktive dempere med sensorer og akselometere holdes nesten sykkelen helt stabilisert når du kjører på humpete vei. Elektronikken jobber aktivt for å holde sykkelen i riktig posisjon til enhver tid. Det andre er kreftene 150 hk. I en sykkel på under 200 kg. er heftig. Men så har jeg 4 kjøremoduser hvor 2 av de reduserer effekten til 100 hk. så ingen problem å finne riktig oppsett på sykkelen til det en måtte ønske.
Busa Trond skrev:A.T, ojda og jeg har snakket om en høst tur i år, den blir 20 - 21 september.
Hmm .. kanskje jeg har fått busaen på veien også til da. Kunne vært interresant. Har jo planlagt å flexe bort freddan. Som MLeikarnes sier, om ikke hele ruta, så deler :-)