Må snart fornye "garderoben"..penger spart er penger tjent..

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Må snart fornye "garderoben"..penger spart er penger tjent..

Legg inn av Intruder »

Må snart ha nytt kjøreutstyr,og har startet hos Biltema..
Halvhjelm (godkjent ece 22.05)...................................................400
MC-briller..................................................................................179
MC-hansker.................................................................................90
MC-jakke.................................................................................1199
MC-bukse...................................................................................999
MC-støvler..................................................................................499
Ryggbeskytter.............................................................................449
.................................................................................................349

Ved et raskt sammendrag blir dette den nette sum av 3715 kroner.
---Om jeg bytter ut MC-støvlene med mine gamle marsjstøvler blir det jo enda billigere !!
................og jeg har gjort "a great deal"...hmm :-k ?? tru`kke det :evil :sorry :notlistening
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Må snart fornye "garderoben"..penger spart er penger tje

Legg inn av Intruder »

Og er mulig jeg gjør en tur til en MC-shop for å vurdere priser der...
Og bruker vi nettbutikkene nok er vel snart Biltema det eneste tilbud for mange av oss.(fattigfantene med "good old bikes"..iallfall..

:-)å
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar