Ja, da var det min tur da.... Etter å ha lusket rundt på MC-siden i nærmere ett år, klarte jeg, omsider, å presentere meg selv (her), så det hopper jeg over nå...
Tenkte jeg skulle dele noe av det som kommer fra mitt tastatur også, og dette er vel en fin plass for slikt? Nå blir det sikkert ikke allverden fra denne kanten; jeg mener å ha sett at vi (iallefall de fleste av oss

Som jeg fortalte i min presentasjon så er jeg altså på jakt etter MC, og bruker vel kanskje i overkant mye tid på MC-jakten nå om dagen. Tida for å gjøre et brukbart kjøp burde vel absolutt nærme seg - tenker jeg da. Som nevnt (også i presentasjonen) så tok jeg lappen i september i fjor, men har ikke hatt mulighet for å kjøpe MC før nå. Har likevel fulgt med på MC-siden ganske jevnlig helt fra jeg oppdaget siden i fjor. Og når dere andre snakker om den fæle PMS gjennom vinteren, så har jeg altså gått her i omtrent et år og verpet etter å komme meg ut og kjøre.... Nå sies det jo at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves - jeg regner med at det vil være gjeldende også for meg

I forrige uke var jeg innom Hof-MC Center, tenkte jeg skulle få kjøpt meg både hjelm, støvler, jakke og bukse. Så på nettsiden hans at han hadde KLIM Latitude jakka til en rimelig penge, pluss at han hadde grei pris på Schubert C3 Pro - en hjelm jeg hadde blinket meg ut.... Nå har jeg vært innom han en gang før, på forsommeren i år, så jeg var jo forsåvidt ikke så veldig overrasket over hvordan det så ut der.. :-)å Men Jeeez... Hvordan han klarer å holde styr på hva han har og ikke har, det er for meg en gåte!! Alt ligger jo hulter til bulter utover gulvet, ja faktisk så ligger storparten av kjøreklærne i schvææære hauger på gulvet :-O Likevel virker det som han har en viss kontroll, noe som er ganske imponerende.... Det ble ikke verken jakke eller bukse på meg, dvs jeg kunne ha fått meg en brukbar Scott bukse, men han hadde ikke passende jakke i min størrelse - som er nummeret før elefant

Jeg har, helt siden jeg fikk lappen i fjor, vært innom noen MC-sjapper, både i og utenfor Oslo. I Oslo har det vel vært MC-Oslo og AMD jeg har vært innom, ellers har det vært Yamaha på Vinterbro, Speed i Sandefjord og MC-Huset Nydal utenfor Hamar. Men hva er det med Oslo-sjapper?? Hvorfor er de så elendige på kundebehandling? Er det slik at de har nok å gjøre uansett liksom? Av mine utallige besøk hos MC-Oslo, og det har vært en del i løpet av et år, så har jeg fått en god opplevelse kun én gang, og det var i til alt overmål av en (formodentlig) sommervikar i utstyrsavdelingen!! De andre gangene er jeg blitt mer eller mindre oversett.
Kan ikke si jeg bli videre imponert hos AMD heller... De har/hadde en Triumph Explorer på Finn som muligens kunne være aktuell, så jeg duret opp til Sinsen for å ta den nærmere i øyesyn. Heller ikke der fikk jeg særlig oppmerksomhet, ja når jeg tenker meg om fikk jeg faktisk ingen oppmerksomhet overhodet. Kroppen bak disken var opptatt med en kunde, så mens han gjorde seg ferdig med denne kunden gikk jeg litt rundt og kikket, både på sykler og kjøreutstyr (Daniese har et par veldig fine tekstiljakker!) Viste særlig stor interesse for Explorer'n (som var plassert i synslinja for kroppen bak disken), så det kunne ikke være noen tvil om at jeg var veeeldig interessert i denne. Da kroppen var ferdig med kunden, var han mer opptatt av at det var tid for brødskiva enn å ta seg av kunden i butikken

Nå er jeg kommet meg litt oppi åra (hønngammal vil vel noen si

Derfor dro jeg til MC-Huset Nydal sist lørdag, først og fremst for å se på en brukt K1200GT. Snakk om forskjell i mentalitet!! Jeg ble veldig godt mottatt av Ludvik som hadde hendene fulle denne dagen, det var rimelig bra med folk der. Fikk tilbud om å prøvekjøre nye R1200RT, og tok meg en liten sveip på ca halvtimen. Fyttikatta for en nydelig sykkel!! Jeg har jo ikke allverden av sammenligningsgrunnlag, ja faktisk så har jeg vel ikke en dritt å sammeligne mot

Var også innom Speed i Sandefjord i går, også der har de litt peiling på kundebehandling