cannon skrev:Sikkert et dumt innspill; men husk at hendelen på venstre nedkant av visiret skal stå i midtstilling.
Hei cannon. Takk for innspill, men lurte på hvilken hendel du mente?
Her er en videoreview av hjelmen
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=741215 På ca 10:50 ser du hvordan visiret taes av.
Når det gjelder pinlock var det forhandler som skiftet dette for meg, og sist jeg var innom mente de at de hadde satt det på litt skjevt. Dvs for høyt slik at det fikk en liten glipe øverst.
Tror jeg må be om nytt visir med pinlock. Kun da kan jeg få bekreftet hva som er galt. Ser når jeg kjørte idag at det dogger litt helt nederst mellom pinlock og visir (var småkaldt imorges med 8-9 grader og regn i luften). Tyder på at pakning mellom pinlock og visir ikke er helt tett.
Pakningene kan visstnok tørke ut over tid. Og jeg kjører mye med hjelmen i åpen stilling om sommeren, noe som gir mye fønvind inn i hjelmen og er med å tørke ut pakning

Da jeg byttet pinlock sist var det som natt og dag. Det gamle hadde så mye støv mellom visiret og pinlock at jeg trodde synet var begynt å bli dårligere