Jeg føler jeg er på ett sted i livet hvor jeg nå kunne tenkt meg å bli medlem i en klubb. Gjerne en klubb uten alt for mange medlemmer. Men med godt og tett samhold og "Brotherhood". Jeg har møtt noen klubber her i Trondheimsområdet som har gitt gode inntrykk og som virker som ordentlige greie karer. Noen av disse er
Pilgrims MC - har møtt noen på lokale MC sjappa. Virker sosiale og omgjengelige. Men er kanskje en HD klubb?
Sprengstart MC - Ikke møtt noen, men liker både logo og navn.
Atlantic Pirates MC - Har snakket med noen og 2 av de var eneste bikerene som stoppet og hjalp meg i 2 timer da jeg brøt sammen på E6. Utrulig hyggelige og varme personer. Jeg vet de kjører cruisere. Men ialefall en av de var en custom Honda. Så antar de ikke er en ren HD klubb? Virker som om de er en sammensveiset klubb. Ser alltid 2-3 eller flere om gangen.
Cojones Mc - Møtte på en utrolig hyggelig kar på svenskehandel. Han både spanderte kaffe og la av god tid til prat. Virket som en meget gjennomført klubb med godt samhold som prioriterer turer og sosiale samenkomster.
Noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med noen av disse? Event hvor jeg kan "søke" medlemskap?
Hvis noen har tips om flere mulige klubber så tar jeg gjerne imot tips. Eller om dere vet noe mer om noen av de nevnte klubbene jeg trenger å vite?
Ellers så ønsker jeg generelt å møte likesinnede folk med forkjærlighet for turer på 2 hjul i og rundt Trondheims området.

Mvh Jonas