To morsomme uker

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
pkl
Motorsykkelen din: FZ6 s

To morsomme uker

Legg inn av pkl »

Tirsdag etter påske falt framdrevet av på vei hjem fra jobb, vel hjemme ringte jeg forhandler1. og bestilte ny mutter (for den var vekk). Dagen etter ringte jeg farhandler2 i Oslo som hadde byttet drev og kjede på sykkelen min i august 14. Forhandler2 tilbyr seg å komme hjem til meg å feste drevet, men hadde ikke deler.

Fredag samme uke har delene kommet til forhandler1 Så jeg reiser ut å henter de. Det viser seg å være feil deler, så jeg bestiller nye samme dag.

I dag, en uke senere, henter de nye jeg delene mine, de skal jeg betale for, ikke bytte med de gamle. Det viser seg at når jeg svarte at sykkelen var en 06 modell var det feil (den er regget i feb. 06) men er en 07. Så bytte er uaktuelt.

Vel hjemme fester jeg alt selv å kjører meg en tur. Forhandler2 har jeg jo ikke hørt noe fra den siste uke......

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: To morsomme uker

Legg inn av AJ »

Kanskje er jeg også i ferd med å oppleve "to morsomme uker" siden jeg fikk vognkortene - del 1 og 2 - den 9. april, men fortsatt ingen sykkel... :-k .
Ble tidligere i uka lovt av forhandler og selger at de skulle prøve å få den klar i løpet av denne uka. Grunnen til forsinkelsen var at halve arbeidstokken på verkstedet var blitt syke... Noe han beklaget.
Vel... slike uforutsette kan selvfølgelig skje.

Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig... :prop:
:-)å

Brukeravatar
freddy123
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga

Legg inn av freddy123 »

tjaa... hva skal man si alle kan gjøre en feil, men du var jo litt heldig også da t kjedet ikke låste bakhjulet det kunne endt stygt :D
men du må jo få purret på forhandler 2 og få dem til å ordne opp for seg, dem burde jo dekket utlegget du har hatt på nytt kjede og drev ihvertfall :scratch

pkl
Motorsykkelen din: FZ6 s

Legg inn av pkl »

Jeg burde ha purret, men tror ikke jeg gidder. Ringt dem tre ganger.

Voksen
Motorsykkelen din: Suzuki GSX F 600 2002

Legg inn av Voksen »

Jeg vil bestille første service(1000km) på sykkelen min, men kommer ikke igjennom til verkstedet på telefonen. Dårligste tid på året når en skal gjøre noe med MC. Trøsten for dere er at det ennå er endel salt og støv
støv igjen på veiene. Her sørpå har de saltet denne uka også.

Svar