Det er svært farlig å stå slik som dette!
Man parkere biken noen meter fra hvitstripa, og man går ikke å "vaser" ut i veibanen!
DrGreve skrev:Den eneste grunnen som kunne fått meg til å parkere slik er fullstendig utblåsing på begge dekk og/eller clutch-havari..
Nesten samtlige turer jeg har vært på i forbindelse med forumet så har vi parkert sånn her et par ganger for å få noen fine landskapsbilder!cosmogs skrev:Jeg kan vel egentlig ikke se for meg en eneste situasjon (foruten SOS) hvor jeg hadde parkert slik.
Samtidig - er det storsalg eller søndagsåpent på Ikea, parkerer de jo langs E18...
Jaha..mortenolb skrev:Nesten samtlige turer jeg har vært på i forbindelse med forumet så har vi parkert sånn her et par ganger for å få noen fine landskapsbilder!cosmogs skrev:Jeg kan vel egentlig ikke se for meg en eneste situasjon (foruten SOS) hvor jeg hadde parkert slik.
Samtidig - er det storsalg eller søndagsåpent på Ikea, parkerer de jo langs E18...
Si man kjører trailer, (har gjort det før), det ligger en bil bak som vil forbi, vedkommende i bilen ser ikke deg som står parkert slik som over, men legger ut og vil forbi. Pga den parkeringen, må traileren vike litt ut der du står, mens bilen bak kommer...mortenolb skrev:Nesten samtlige turer jeg har vært på i forbindelse med forumet så har vi parkert sånn her et par ganger for å få noen fine landskapsbilder!cosmogs skrev:Jeg kan vel egentlig ikke se for meg en eneste situasjon (foruten SOS) hvor jeg hadde parkert slik.