100% transparent var den ikke, men det var jaggu ikke langt unna. Uansett mer enn bra nok for midlertidig beskyttelse av deler på mc'en. Så kom det store spørsmålet. Lot lakken seg lett fjerne?
Jeg pirket et lite hull med neglene før jeg dro av all lakk, helt uten problemer. Ingen rester satt igjen over hodet.
Førsteinntrykket var overraskende bra!! Nå kan jeg nermest bare gå ned til sykkelen å spraye på steder jeg vil beskytte

Det eneste man bør huske på er at hvis den skal være lett å dra av igjen så må lakken være sammenhengende hele veien. Man bør derfor maskere litt først så man slipper lakksprut på andre paneler. Lett og fjerne er det uansett, men litt mer jobb når det blir en masse "dråper" rundt omkring. Dette betegner jeg som lim, så mulig det lett kan fjernes med en limfjerner eller noe.
Men lakken tåler i følge rykter kun 100 grader. Jeg er usikker på hvor varm eksospotter og motordeksler blir, men jeg skal jaggu meg prøve den sorte gummilakken på en liten del av motoren (som er sort). Er jo uansett ingen skade skjedd da man bare kan dra den av etterpå.
Et genialt produkt mener jeg!
Ikke akkurat noe man bør bruke som permanent lakk, men utmerket til å bruke som beskyttelse eller midlertidig og enkel "styling".