Har en kåpesykkel som fanger opp di fleste insektene her i distriktet

Tar gjerne imot tips og triks :)
Dette skal jeg faen meg prøve i morgen.... Fronten ser ikke klok ut, å jeg er drit lei av å skrubbe med svamp for å få vekk alle splættaJompa skrev:Våt handduk i etpar timer.
Takk for tips :)Elolz skrev:Tar det bare i forbindelse med vask, spyler av og har litt Mequiars Soft Wash gel direkte på en våt mikrofiber vaskehanske. Vaskehanskene er mer skånsomme mot lakken enn svamper, og jeg syns de er bedre på å få med seg dritten istedenfor å bare dra den utover. Bestiller kasser med 8 stk fra ebay UK til 200-300kr, Kent Car Care som oftest. Meguiars Soft Wash fungerer ypperlig til å fjerne oljerester etc også, samtidig som den er mild nok til å ikke strippe voksen.![]()
![]()
Ja dette skal prøves.... Jeg bruker ikke x antall hundre kroner på diverse produkter når det enkleste funker!!Metzeler-et dekknavn skrev:Gjør som Jompa foreslår. Gjerne legg på en glovarm våt handduk.
Det bare funker!!!
+1poulet_cavalier skrev:Trekker ut litt torky papir, legger på insektene og fukter dette. Lar det ligge på i 20-30 min og bare tørker av insektene. Vanlig vask etterpå - enkelt og greit.
Bruker samme oppskrift på hjelm og visir.