Joda, jeg hadde en Drift HD fra før (ikke "S") men den solge jeg så fort jeg fikk greie på at det kom en storebror ("S") :)Snikendeugle skrev:Den vanlige Driften fikser 3 timer ca akuratt som reklamert, så regner med den skal klare å hive inn 30 minutter ekstra :)
Hadde ikke du en Drift fra før?
Har også vert innom GoPro, men til MC bruk synes jeg Drift er overlegen. Fjernkontroll som man faktisk kan bruke med hanskene på, batteritid som overgår alle de andre med god margin, stor LCD skjerm, roterbar frontlinse etc. Dessuten ser den mye bedre ut festet til hjelmen enn GoPro. Glemte jeg å si at den også var vanntett?

Videokvaliteten er mer enn bra nok og forskjellene fra GoPro med tanke på videokvalitet er ikke av betydning for meg.
Drift Ghost er rett og slett et kamera som er laget for å brukes og det funker bare bedre.
GoPro henger seg hele tiden og fjernkontrollen er jo nermest ubrukelig. I det hele tatt veldig ustabilt system. Knappene er vanskelig å betjene med hansker og man er avhengig av dette vanntette huset for å beskytte det mot vann.
I mitt hode taper GoPro på alle punkter, kanskje untatt selve videokvaliteten, men selv her synes jeg forskjellene er små og av liten betydning. Det viktigste for meg er at kameraet faktisk funker og at jeg kan kjøre lenger enn til butikken før batteriet tar slutt eller kameraet henger seg. :-)å