[video]http://www.youtube.com/watch?v=lXFf5mgwOy0[/video]
Også turene Mysterion tok meg med på som lot meg oppleve sykkelkjøring på ordentlig da såklart

Northman skrev:Det var en kjærring som lurte meg![]()
SheDevil skrev:Siden den gang har det blitt noen mil
Hyggelig at du gir meg et så godt tilbud PolltiPollti skrev:SheDevil skrev:Siden den gang har det blitt noen mil
En vanlig vei å gå ? Kan jeg friste deg med kjøreopplevelser i nylig EU godkjent Eskrot så kan du redusere bilbudsjettet og øke mc kostnadene tilsvarende. Nå har den til og med bakbremser og håndbrekk så den blir ikke hugget før 2016 ! Den er i Ånkli Perfekt Stand akkurat nå. Bortsett fra noen rusthull i høyre kanal men det fixes lett med fiskebolleboksr og Tech 7 om 2 år.
Ikke en sånn her vel?AJ skrev:Helt fra jeg fikk tak i min første moped, en Puch med gir på styret og kåpe - av alle ting,
Ligner veldig på en slik, ja! :-)frodef skrev:Ikke en sånn her vel?AJ skrev:Helt fra jeg fikk tak i min første moped, en Puch med gir på styret og kåpe - av alle ting,
Det var nemlig min første motoriserte tohjuling. 62-modell med 62 glade kubikk og tre gir på styret. Full gass på "bane" på halmen på jordet om høsten. Originale dekk, drev og kjede (og jeg er ikke eldre enn at den var veteran allerede den gang).