Har hørt litt med de som bare driver med MC lakk men sorry, jeg betaler ikke 3500 får en tank i kun svart

Det du egentlig spør om, er vel om noen kan lakke tanken svartKris skrev:Noen som vet om noen som gjør dette billig på østlandet et sted?
Har hørt litt med de som bare driver med MC lakk men sorry, jeg betaler ikke 3500 får en tank i kun svart
---Mener Rotor,oppstarteren av RYK & REIS , har en BMW som han har kostemalt svart,og skulle ikke forundre megArcticTiger skrev:Det du egentlig spør om, er vel om noen kan lakke tanken svartKris skrev:Noen som vet om noen som gjør dette billig på østlandet et sted?
Har hørt litt med de som bare driver med MC lakk men sorry, jeg betaler ikke 3500 får en tank i kun svartfor deg
?
Det er jo og ofte sånn at du får det du betaler for. For kr. 3.500,- regner jeg med at du får en proffjobb. "Kun" svart er en vanskelig farge, det skal ikke være mye unøyaktigheter i grunnarbeidet eller lakkeringen da, før det syns....
Ville du vært mer fornøyd hvis du sparte feks en tusing, og fikk en dårligere lakkering?
I så fall kan du jo lakke sykkern matt svart med sprayboks, kan bli ganske tøfft det og....